23 Kasım 2019 Cumartesi

Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC


Mercedes-AMG modellerinin sayısı artışta. Bu yılın yeni Maybach tanıtımını Çin'e taşıyan Mercedes, GLS 63 ile birlikte GLE'nin en güçlü seçeneklerini de Los Angeles otomobil fuarında sergilemeyi seçti.

Görünüm anlamında karşımıza çıkan şeyler sürpriz değil. Daha agresif görünen ön tampon, Panamericana ön panjur, 20 veya 21 inç çaplı jantlar, difüzör görünümlü arka tampon alt eklentisi ve dörtlü egzoz çıkışı dış görünümde yer alan farklar.


İç mekana geçildiğinde metal pedal seti, yan ve alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, yeni fonksiyonlara sahip bilgi-eğlence sistemi, karbon fiber trim parçaları ve daha yüksek yan desteklere sahip ön koltuklar paket içerisinde bulunuyor.

Kaput altında çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 ünite barındıran araç 571 beygir güç, 750 Nm tork üretebiliyor. 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle birlikte 0'dan 100 km/s sürate 4 saniyede ulaşabilen SUV 250 km/s'te sınırlandırılan maksimum sürate ulaşabiliyor.


22 beygir güç, 250 Nm tork üretebilen elektrik motoruyla hafif hibrit sisteme sahip V8 ünitenin 63 S seçeneklerinde ürettiği güç 612 beygire, torksa 850 Nm'ye ulaşıyor. Aynı şanzıman ve çekiş sistemiyle 0'dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen modelin maksimum sürati 280 km/s'e ulaşabiliyor.

Volkswagen Atlas Cross Sport Baja Concept


Volkswagen'in Los Angeles standında ilginç bir sürpriz bulunuyor. Markanın Baja 1000'de Class 7'de yarıştıracağı araç ortaya çıktı. Araç Atlas Cross Sport ismine sahip olsa da bu modelle pek ilgisi kalmamış.


İsmini taşıyan modelle aynı olan bir yeri kalmayan yarışçı çok daha geniş bir yapıya sahip. Boru şasi temelleri bulunan otomobilde özel süspansiyon sistemi, dev yanaklara sahip lastikler, plastik gövde ve ek yakıt tankı kullanılıyor.


İç mekanı da beklendiği gibi yarış koltukları, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, karbon fiber parçalar ve dijital gösterge paneli gibi donanımlar bulunan aracın kaputu altında 2 litre hacimli, turbo beslemeli bir motor yer alıyor. Üretilen güç 480 beygir.

Tesla Cybertruck


Tesla'dan uzun süredir beklenen haber sonunda geldi. A.B.D. merkezli üretici ilk pick up modelini tanıttı. Sunum sırasında her şey Elon Musk'ın beklediği gibi gitmemiş olsa da ilginç görünümlü araçın verileri etkileyici.


Son yılların en köşeli tasarımına sahip olan araç 5.885 mm boya, 2.027 mm genişliğe ve 1.905 mm yüksekliğe sahip. Paslanmaz çelikten üretilen gövdesi düz panellerden oluşan Cybertruck, ön bölümünde boydan boya uzanan bir LED bandına sahipken aynı şey tavanın ön bölümüne de eklenmiş.

Kapalı tasarıma sahip jantlar, kasanın sonuna kadar düz bir şekilde inen tavan çizgisi, gizlenmiş kapı kolları, elektrikli panjura sahip kasa, kapak boyunca uzanan LED stop ve hem dümdüz yüzeylere hem de LED aydınlatmaya sahip kasa bu modeli diğer pick up'lardan ayırıyor.


İç mekanda markanın sade tasarım çizgisini sürdüren aracın ön bölümünde 3 koltuk bulunuyor. Bol cam yüzeye sahip olan Cybertruck'ın orta konsolu büyük bir dokunmatik ekrandan oluşurken direksiyon simidi de kendinizi bir uçaktaymış gibi hissetmenizi sağlayacak tasarıma sahip.

Üç farklı güç seviyesine sahip olacağı açıklanan aracın tek elektrik motoruna sahip versiyonları 0'dan 100 km/s sürate yaklaşık 6.5 saniyede ulaşıp 400 km üzerinde menzil sunabilecek. Çift motorlu seçenekler hızlanmayı yaklaşık 4.5 saniyede tamamlayıp menzili 480 km üzerine çıkarırken üç motorlu araç 3 saniyede 100 km/s'e ulaşıp 800 km üzerinde menzil sunacak.


Araçların tamamında dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunulacak. Adaptif ve seviye ayarlı süspansiyon sistemine sahip olan pick up, 35 derece yaklaşma ve 28 derece uzaklaşma açılarına sahip. Düz taban sayesinde yerden yükseklik 400 mm'nin üzerine çıkabiliyor. Ayrıca maksimum süratler de kademeli olarak 210 km/s'e ulaşıyor.

Lexus UX 300e


Toyota'da işlerin değişmeye başladığını daha önce söylemiştim. Los Angeles'ta RAV4'ün şarj edilebilir seçeneğini tanıtan üretici şimdi de premium markası için geliştirdiği elektrikli SUV modelini Çin'de sergiliyor.


Diğer UX modelleriyle neredeyse aynı görünümü sunan otomobilin ön panjur ve jantlarında sunulan gri renk, arka kapılarında yazan "Electric" kelimesi ve arka tamponun alt kısmının yeni şekli haricinde duruşu farksız.


İç mekanda da sadece vites kolu farklı olan model 204 beygir güç üretebilen bir elektrik motoruna sahip. 54.3 kWh kapasiteli pillerse NEDC çeviriminde 400 km menzil sunuyor.

22 Kasım 2019 Cuma

Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC


Yeni paranın nerelerde olduğu otomobil lansmanlarından da anlaşılıyor. Los Angeles otomobil fuarının sürdüğü şu günlerde Mercedes-Maybach'ın yeni modelini Çin'de tanıtmayı seçmesi bunun en güzel örneklerinden biri.

GLS Serisi temelleri üzerine geliştirilen ve bu araçla aynı aks mesafesini paylaşan bu Maybach'ın da dış görünümünde belirleyici farklar var. Çift renkli gövde, ince dikmelere sahip ön panjur, bol kromajlı tellere sahip ön tampon hava girişi, 22 veya 23 inç çaplarında alınabilen jantlar, otomatik yan basamaklar, kalın bir kromajlı bölüme sahip B sütunu, D sütununa eklenen Maybach logosu ve yine bagaj kapağı ve arka tampon üzerinde görülebilen krom trim parçaları bunlardan bazıları.


İç mekana geçildiğinde, ön bölümde GLS'den çok farklı olmayan otomobil burada daha bol deri döşeme ve trim parçası rengi sunuyor. Standart GLS'den farklı olan yerse arka bölüm. 5 yerine 2 koltuğa sahip olan bu kısımda ek yastıklı kafalıklardan ayak destekleri sunan yatar koltuklara, buzdolabından dokunmatik eğlence sistemi ekranlarına kadar her türlü lüks sunuluyor.


Havalı süspansiyon sistemine özel bir Maybach modu eklenen otomobil bu sayede daha da konforlu yolculukları garanti ederken ek izolasyon malzemeleri kabini daha sessiz hale getirmiş.

Kaputu altında çift turbo beslemeli, 4 litre hacimli bir V8 barındıran GLS 600 4MATIC ayrıca 22 beygir güç, 250 Nm tork sunabilen bir elektrik motoru sayesinde hafif hibrit bir araç haline gelmiş. Silindir kapatma teknolojisine de sahip olan SUV'nin boş ağırlığıysa 2.78 ton.


558 beygir güç, 730 Nm tork üretebilen model 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. 0'dan 100 km/s sürate 4.9 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 250 km/s'te sınırlandırılmış.

Volkswagen Viloran


Avrupa hatta Amerika'da satışları sürekli düşen MPV modeller Çin'de çok popüler. Bu nedenle Volkswagen gibi bazı markalar sadece bu ülkeye özel minivanlar üretiyor. İşte onlardan bir tanesi: Viloran.

Markanın yeni yüzünü başarılı şekilde taşıyan araçta kromajlı büyük bir ön panjur ve ince yapılı LED farlara yer verilmiş. Büyük jantlar ve çok geniş olmayan yan camlar sayesinde station wagon havası da verebilen otomobilin arkasında LED stoplar ve gizlenmiş egzoz çıkışları bulunuyor.

5.3 metre boya sahip MPV'nin aks mesafesi 3.180 mm olarak açıklanıyor. Ön kısımda dijital gösterge paneli olsa da direksiyon simidi, havalandırma kumandaları ve fiziksel düğmelere sahip dokunmatik ekran önceki nesil Volkswagen modellerinden alınmış.


2+2+3 oturma düzeni sunan aracın asıl yolculuk edilesi yeriyse orta koltuk sırası. Burada iki adet elektrikli koltuk sunan Volkswagen bu koltuklara ayak desteğinden masaja kadar bütün fonksiyonları eklemiş. Açılabilir cam tavan da yine en iyi orta sıradakilerin yararlanacağı büyüklükte.

Kaputu altında 2 litre hacimli, turbo beslemeli, benzinli motor kullanan araç 220 beygir güç, 350 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman standart donanımda bulunuyor.

Mercedes-AMG GLS 63


Mercedes-AMG son zamanlarda çok çalışıyor. Markanın modifikasyon okulunu tamamlayan yeni model Mercedes'in en büyük SUV modeli GLS Serisi oldu. Bu sayede AMG performansını 7 kişi aynı anda deneyimleyebilecek.


Tasarım anlamında alıştığımız farklılıkları sunan otomobilin ön bölümünde daha büyük hava girişleri sunan tampon ve Panamericana panjur görülebiliyor. Yanda çapları 21 ile 23 inç arasında değişen jantlar yer alırken arkada dörtlü egzoz çıkışı bulunuyor.

İç mekanda da bizleri sürprizle karşılamayan modelin ön koltukları daha yüksek yan desteklere sahip. AMG logolu direksiyon simidinin hem alt hem de yanları düzleştirilmiş ve metal pedal seti de donanıma alınmış. Göstege paneli ve dokunmatik ekranın sunduğu verilere de bazı eklemeler yapılmış.


Alçaltılmış havalı süspansiyon sistemine sahip olan modelin kaputu altında çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 motor bulunuyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi, 9 ileri vitesli otomatik şanzıman ve 22 beygir güç, 250 Nm tork üretebilen 48 Volt hafif hibrit sisteme sahip model 612 beygir güç, 850 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 100 km/s sürate 4.2 saniyede ulaşabilen devin maksimum sürati 250 km/s'te sınırlansa da ek ücret karşılığında sınır 280 km/s'e ulaşabiliyor.

Hyundai Vision T


Hyundai'nin yeni nesil Tucson için öngörüsü gayet şık. Los Angeles otomobil fuarında HDC-7 kodlu SUV konseptini sergileyen Güney Kore merkezli üretici Vision T ismiyle bu modelin neye evrileceğinin de ipucunu veriyor.

Markanın Grandeur'da da kullandığı ve ön panjura doğru uzayan LED ünitelere sahip farları bu araçta da görüyoruz. Köşeli hatları tamponda yer alan hava girişlerinde de devam eden otomobil dev jantlara, üst kısmı düzleştirilmiş şişkin çamurluklara ve bu bölümleri birbirine bağlayan derin bir karakter çizgisine sahip.


Yan aynaları yerlerini kameralara bırakan konseptte bu parçalar da A sütunu altına gizlenmiş. Kapı kolları da gizli olan aracın yan camları çerçevesiz. Omuz çizgisi arkaya doğru oldukça yüksek olan otomobilin bagaj kapağı üzerinde bir spoiler yer alıyor. İnce yapılı LED stoplar ve hava çıkışlarına sahip arka tampon da sportif görünümü pekiştirmiş.

Henüz iç mekan fotoğrafları paylaşılmayan bu konseptin kaputu altında şarj edilebilir hibrit bir motor bulunduğu kesinleşmiş olsa da ünitenin performansı hakkında bilgi verilmedi. Bu arada Vizion T'nin boyu 4.610, genişliği 1.938, yüksekliği 1.704, aks mesafesiyse 2.804 mm.

Buick Envision


Çin'de makyajlı seçeneği satılan Buick modellerine bir yenisi eklendi. Üreticinin bu ülkede en yüksek satış adedine sahip SUV seçeneği olan Envision, daha dinamik bir görünüme kavuştu.

Önden bakıldığında daha geniş panjur, yeni tampon ve farklı görünen LED farlarıyla dikkat çeken modelde yeni gövde renkleri ve jant seçenekleri kullanılmış. Arka bölüme geçildiğinde stopların inceldiği ve egzoz çıkışlarının dörtgen olduğu görülebiliyor. Burada yer alan kromajlı çıta artık stopların daha da içine girerken sis farları, yerlerini reflektörlere bırakıp tek bir ünite olarak tampon altına alınmış.


İç mekana geçildiğinde değişimin daha az olduğu söylenebilir. Orta konsolda artık bulunmayan analog saat daha büyük bir dokunmatik ekrana yer açarken vites konsolu da ikinci bardaklığa kavuşmuş.

Kaputu altında iki motor seçeneği sunulan aracın 1.5 ve 2 litre hacimli üniteleri turbo beslemeli ve benzinli. İlk motor 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla eşleştirilirken ikincisi 9 ileri vitesli, tam otomatik üniteye sahip.

Audi RS Q8


Audi'nin sportif SUV modellerinin sayısı yine artışta. Bu yıl Los Angeles'ta e-tron Sportback ile hem elektrikli hem de sportif olmayı başaran üretici diğer taraftan sergilediği RS Q8 ile saf performansa odaklanmış.

Dış görünüşte kendisini belli edebilen otomobilde standart Q8'e göre daha geniş hava girişlerine sahip ön tampon, farklı yan etekler, 22 veya 23 inç çaplı jantlar, daha büyük spoiler, sahte hava çıkışlarına sahip arka tampon ve iki büyük egzoz çıkışı sunuluyor.


Opsiyonel olarak alınabilen siyah renk paketiyle ön panjur, yan aynalar, arka tampon alt bölümü ve cam çerçeveleri siyaha boyanabiliyor. Ayrıca bu modelin tavanında port bagaj rayları bulunmuyor.

İç mekana geçildiğinde büyük bir sürprizle karşılaşmıyoruz. SQ8'in yaşam alanıyla neredeyse aynı özellikleri sunan bölümde Alcantara kaplı direksiyon simidi, karbon fiber trim parçaları, metal pedal seti, sportif yan destekler sunan koltuklar ve bir sürü RS logosu bulunuyor.

8 farklı sürüş moduna sahip olan RS Q8'de adaptif süspansiyon sistemi standart olarak sunuluyor. Fren sisteminde, önde 420, arkadaysa 370 mm çaplı diskler kullanılsa da opsiyonel olarak sunulan karbon seramik diskler alındığında öndekilerin çapı 440 mm'ye çıkıyor.


Kaputu altında 4 litre hacimli bir V8 motor bulunan araçta 48 Volt hafif hibrit sistem ve silindir deaktivasyon özelliği de bulunuyor. 600 beygir güç, 800 Nm tork üretebilen motor 8 ileri vitesli tam otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. 0'dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen aracın 200 km/s'e ulaşmasıysa 13.7 saniye sürüyor. Maksimum sürat 250 km/s'te sınırlansa da opsiyonel olarak bu sınır 305 km/s'e ulaşabiliyor.

21 Kasım 2019 Perşembe

Toyota RAV4 Prime


Toyota'da işler değişmeye başlıyor. Bu zamana kadar şarj edilmeyen hibrit araçlarla yoluna devam eden Japon üretici elektrikli otomobillerden de uzak durmuştu. Bununla birlikte RAV4 ilk defa şarj edilebilir bir hibrit seçeneğe kavuştu.


Farklı bir ön tampon ve her iki tarafta da yer alan depo kapağıyla kardeşlerinden farklılaşan otomobilin iç mekanında da bir yenilik sunulmuyor. Pilleri de zeminin altına yerleştirilen modelin bagaj hacminde de bir değişiklik yok.


2.5 litre hacimli, benzinli motoru 178 beygir güç, 228 Nm tork üretebilen otomobilin güçlendirilen iki elektrik motoru sayesinde üretilen karma güç 306 beygire ulaşmış. Sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman (CVT) kullanmaya devam eden RAV4 Prime'ın 0'dan 100 km/s sürate ulaşması yaklaşık 6 saniye sürüyor.

Volkswagen ID. Space Vizzion


Volkswagen'in elektrikli otomobil konseptlerine Los Angeles'ta bir yenisi eklendi. SUV ile Station Wagon kırması gibi görünen araç MEB platformunu kullanan yedinci konsept olma özelliği taşıyor.

4.958 mm boya, 1.897 mm genişliğe ve 1.529 mm yüksekliğe sahip modelin aks mesafesi 2.964 mm olarak açıklandı. Yuvarlak hatlarıyla 0.24 hava sürtünme katsayısı sunan otomobilde 22 inç çaplı jantlar, gizli kapı kolları, LED aydınlatma grubu, çift renkli gövde ve agresif duran ön tampon gibi detaylar bulunuyor.


İç mekanda sade bir duruş sergileyen konsep bu bölümde Tesla Model 3 havası estiriyor. İnce uzun havalandırma ızgaraları, küçük dijital gösterge paneli, dokunmatik düğmelere sahip direksiyon simidi ve büyük dokunmatik ekranın yanında tamamen düz taban ve büyük panoramik cam tavan dikkatlerden kaçmıyor.


275 beygir güç, 550 Nm tork üretebilen elektrik motoru aracı arkadan itişli yapsa da ilerleyen zamanlarda öne eklenecek bir motorla gücü 355 beygire yükseltmek ve aracı dört tekerlekten çekişli hale getirmek mümkün olacak. Bu haliyle 0'dan 100 km/s sürate 5 saniyede ulaşabilecek modelin şu an için verilen menziliyse 590 km. 82 kWh kapasiteli bataryalara sahip konseptin maksimum süratiyse 175 km/s'te sınırlı.

Lexus LC 500 Convertible


Los Angeles otomobil fuarının güzellerinden bir tanesi de Lexus stanında yer alıyor. Coupé seçeneğiyle segmente farklı bir tasarım anlayışı getiren LC, artık üzeri açık olarak da alınabilecek.


Aslında Ocak ayında bir konsept olarak sergilenen otomobil seri üretime geçerken hiçbir değişikliğe uğramamış. Yaklaşık 15 saniyede elektrikli olarak açılıp kapanabilen tavanı dört katlı izolasyon sunan modelde bu iş 50 km/s sürate kadar yapılabiliyor.


İç mekanında da sabit tavanlı kardeşinden tek farkı tavan açıp kapamaya yarayan düğmeler olan modelin kaputu altında tanıdık 5 litre hacimli V8 ünite yatıyor. 478 beygir güç, 540 Nm tork üretebilen motor 10 ileri vitesli şanzımanla eşleşse de 2 tonun üzerinde olduğu açıklanan ağırlıkla birlikte performansın inanılmaz olması beklenmemeli.

Audi e-tron Sportback


Audi'nin Los Angeles otomobil fuarına getirdiği yeni SUV modelleri elektrikli bir örnekle başlıyor. Alman markanın e-tron serisine dahil olan aracı da artık sportif görünümlü bir arka bölümle almak mümkün.

Standart e-tron ile karşılaştırıldığında daha agresif duran ön tampon, aracın arka çamurluklarını daha şişkin gösteren bir C sütunu yapısı ve arka bölümde daha alçak tasarlanan tavan gibi farklılıklar sunan Sportback seçenekte 21 inç çaplı jantlar ve elden geçirilmiş arka tampon alt bölümü de dikkat çekiyor. Farlar ve stoplarsa değişime uğramamış.


Değişmeyen bir diğer şey de iç mekan. Ön bölümde dijital gösterge paneli ve bir çift dijital ekrana sahip olan otomobilin arka koltuklarında, kardeşine göre 20 mm daha az baş mesafesi sunuluyor.

Giriş modelinde 71 kWh kapasiteli bataryalar ve toplamda 313 beygir güç, 540 Nm tork üretebilen elektrik motorlarına sahip olan e-tron Sportback'in daha güçlü seçeneğiyse 360 beygir güç, 560 Nm tork üretebiliyor. S modundaysa aynı araç 408 beygir güç, 665 Nm tork değerine sahip. Pilleriyse 95kWh kapasiteli.


Yaklaşık 350 km menzil sunabilen düşük güçlü seçenek 0'dan 100 km/s sürate 6.8 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 190 km/s'te sınırlandırılmış. Menzili 470 km'yi zorlayan güçlü seçeneğinse 0-100 km/s deparı 6.6 saniyede tamamlıyor ve 200 km/s sürate ulaşıyor. S modundaysa aynı hızlanma sadece 5.7 saniye sürüyor.

Aston Martin DBX


2000'li yılların başından bu yana sayıları ciddi çekilde artan SUV modellerine her geçen gün yenileri ekleniyor. Süper lüks markaların yanında köklü spor otomobil üreticileri bile bu tip araçlar tanıtıyor. İşte o modellerden biri: Aston Martin DBX.


İngiliz markanın ilk SUV modelinde diğer Aston Martin araçlarını andıran detaylar bulunuyor. Ön panjur, LED farların tasarımı, kaput üzerinde açılan hava çıkışları, ön çamurluktan kapılara doğru uzayan şerit, LED stopların ince tasarımı, gömülmüş kapı kolları ve çift egzoz çıkışı bunlardan bazıları.

22 inç çaplı jantlarla sunulan modelin arka kısmında yatık bir cam ve bir çift spoiler bulunuyor. Bulunmayan şeyse arka cam sileceği. Önden bakıldığında aracın tanınmasını kolaylaştıran LED gündüz adınlatmalarıysa fren soğutma girişinin çevresine yerleştirilmiş.


Adaptif ve seviye ayarı sunan bir süspansiyon sistemine sahip olan otomobilde kullanılan fren diskleriyse önde 410, arkadaysa 390 mm çaplı. Dört tekerlekten çekiş sistemiyse gerektiğinde gücün tamamını arka aksa aktarabiliyor.

İç mekanı daha önceden sergilenen araçta farklı renklerde alınabilen deri, kumaş ve Alcantara döşeme ve kaplamalar kullanılmış. Orta konsolun altında büyük bir depolama bölümü sunan DBX'te dijital gösterge paneli, vites seçim düğmeleri, dokunmatik ekran ve kardeşlerinde olduğu gibi Mercedes'ten alınmış birçok kumanda elemanı dikkat çekiyor.


Mercedes ve AMG'den alınan şeylerden en büyüğüyse kaput altında bulunuyor. Çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli V8 motoru 550 beygir güç, 700 Nm tork üretebilen otomobil 9 ileri vitesli şanzımanı ve 2.250 kg'lık ağırlığıyla 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabiliyor. Maksimum süratse 291 km/s.

MINI JCW GP


Bir süredir gamına yeni model eklemeyen MINI tam bir bomba patlattı. İlk olarak 2017 yılında bir konsept olarak karşımıza çıkan en yüksek performanslı seçenek John Cooper Works GP sınırlı üretime geçti.

Sadece 3.000 örneği bulunacak otomobilin her bir tanesi, karbon fiber ön çamurluk eklentilerine işlenmiş seri numarasına sahip olacak. Daha agresif görünen ve kırmızı bölümlere sahip ön tampon, dört kollu, 18 inç çaplı jantlar ve kırmızı renkli kaliperler, füme renkli tavan ve yan aynalar, büyük bir spoiler, difüzör görünümlü arka tampon ve çift egzoz çıkışı agresif görünüme katkıda bulunuyor.


Güçlendirilmiş fren sisteminde ön aksa 360 mm çaplı diskler eklenirken bu parçalara 4 pistonlu kaliperler eşlik ediyor. Süspansiyon sistemi de JCW modeline göre 10 mm alçaltılmış.

İç mekana geçildiğinde sportif yan desteklere sahip ve oturak kısmı uzayabilen koltuklar ve Alcantara döleme görülebiliyor. İptal edilen arka koltuklar yerine kule gergisi ve yarım takla kafesi eklenirken GP logoları ve sınırlı üretim armaları bu bölümde de dikkat çekiyor.


Kaputu altında görev yapan 2 litre hacimli motor turbo besleme yardımıyla 306 beygir güç, 450 Nm tork üretebilen otomobilde kilitli diferansiyel standart olarak sunuluyor. 8 ileri vitesli tam otomatik şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 5.2 saniyede ulaşabilen JCW GP, 265 km/s sürate ulaşabiliyor.