ALPINA, tamamen BMW kontrolüne geçmeden önce en güçlü motorunu B8'e uyguladı. 8 Serisi temelli otomobil öncekinden de yüksek performansıyla dikkatleri üzerine çekerken ilk hızlanma konusunda M8'in gerisinde kalması ilginç.
Dışarıdan bakıldığında GT armaları haricinde ön tamponun alt kısmının hafifçe makyajlanmış olması B8 GT'nin farklılıklarını oluşturuyor. Sadece 99 örneği üretilecek modelin 20 adedi çift gövde renkli olacak. İç mekanda da özel üretim plakaları dışında büyük bir değişiklik bulunmuyor.
Yeni susturucu sayesinde daha yüksek ses veren V8 motor haricinde elden geçirilen çekiş sistemiyle gücün daha yüksek oranı arka aksa aktarılıyor. Çift turbo beslemeye sahip, 4.4 litre hacimli V8 ünite 643 beygir güç, 850 Nm tork üretiliyor.
Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzımanı standart donanımda sunan otomobilin 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 3.3 saniye sürüyor ki bu değer M8'inkinden 0.1 saniye yavaş. Maksimum süratse 330 km/s ki bu değer M8'in önüne geçiyor.