5 Haziran 2019 Çarşamba

BMW M8


BMW'nin sportif modellerine bir araç daha eklendi. 8 Serisi'nin en güçlüsü, şu anda satılan en yüksek performanslı BMW olarak tanıtıldı. Üstelik bu sefer daha ilk seferde iki gövde, iki de güç çıkışıyla.


Görünümünde beklenen değişiklikler yapılan otomobilde daha agresif duran tamponlar, M yan aynalar, dörtlü egzoz çıkışları, 19 inç çaplı jantlar ve genişletilen ön çamurluk arkası hava çıkışları dikkat çekiyor. M8 Competition'da bunlara siyah renkli detaylar ve 20 inç çaplı jantlar ekleniyor.

Ayarlanabilir süspansiyon sistemi, önde 400 mm çaplı karbon-seramik fren diskleri, yarı otonom sürüş yardımcıları ve head up display gibi donanımlara sahip olabilen araçlarda daha fazla sürüş modunun yanında tutma karakteristiği ayalanabilen fren sistemi de sunulmakta.


İç mekanda büyük farklılıklar sunmayan araçlarda kırmızı renkli motor çalıştırma düğmesinin haricinde yine bu renge boyanmış M hafıza butonları yer alıyor. M8 logolu koltukar da daha yüksek yan desteklere sahip.

Kaput altında görev yapan 4.4 litre hacimli, çift turbo beslemeli V8 motor, standart araçlarda 600 beygir güç, 750 Nm tork üretebilirken Competition'larda güç 625 beygire ulaşıyor. Arkadan itiş modu da bulunan dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzıman standart donanımda bulunuyor.


Coupé seçenek 0'dan 100 km/s sürate 3.3 saniyede ulaşırken Convertible için aynı işi yapmak 3.4 saniye sürüyor. Competition paketlerdeyse bu dğerlerden 0.1 saniye eksiliyor. Maksimum sürat 250 km/s'te sınırlanmış olsa da bu sınır 305 km/s'e yükseltilebiliyor.

1 yorum:

  1. Ellerinde ne var ne yok bu modelde değil mi? Hepsinden koy dedikleri tarzda. Bavyera Alpleri'ndeki kalelerinden çıkan en güçlü alet..

    YanıtlaSil