12 Mart 2016 Cumartesi

Peugeot 208 1.6 e-HDi ETG6 Active


Peugeot testleri devam ediyor. Şimdi sırada Fransız markanın B segmentinde yer alan temsilcisi 208 var. 2011 yılının sonlarına doğru yüzünü gösteren 208 tahmin edilebileceği gibi 207'nin yerine piyasaya çıktı. Üç ve beş kapılı gövde seçeneklerine sahip olan hatchback 2015 yılı başında küçük bir makyaj operasyonu geçirdi.

Hem tasarım hem de araçların hafifletilme trendi olarak bakıldığında Fransız marka için önemli bir otomobil olarak karşımıza çıkan 208'in bütün motor seçenekleri 1.6 litre barajının altında kalan hacimlere sahip. Türkiye'de bile beş motor ve yine beş şanzıman seçeneğiyle satışta olan otomobilin testime konuk olan seçeneğinde 1.6 litre hacimli turbo Diesel motor ve 6 ileri vitesli, yarı otomatik şanzıman görev yapıyordu.

11 Mart 2016 Cuma

Mercedes-AMG E43 4MATIC


Mercedes'in yeni nesil E Serisi modelleri yeni seçeneklerine kavuşmaya başladı bile. Üzerindeki sır perdesi Ocak ayında kalkan otomobile eklenen ilk model AMG ile birlikte hazırlanan E43 isimli versiyon oldu.

Tahmin edilebileceği gibi AMG görünüm paketine standart olarak sahip olan otomobilde bu donanımın getirilerinden olan daha agresif görünümlü ön tampon, elmas görünümlü süslemelere sahip ön panjur, biraz daha geniş yan etekler, çıkışları elden geçirilen egzoz sistemi ve ince bir spoiler bulunuyor. Nissan'ın Qashqai ve X-Trail modellerinde kullandıklarına benzeyen 19 inç çaplı jantlara sahip olan otomobilde 20 inç çaplı seçenekler de bulunuyor.


İç mekanda alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, metal pedal seti, alüminyum kaplamalar, sportif koltuklar ve kontrast renkli dikiş iplikleri gibi aksesuarlar görülebilirken adaptif pnömatik süspansiyon sistemi de donanıma eklenmiş.

Kaputu altında, C43'te de görev yapan çift turbo beslemeli, 3 litre hacimli v6 motoru barındıran otomobil 401 beygir güç, 520 Nm tork üretebiliyor. 1.765 kg ağırlığa sahip olan E43'te dört tekerlekten çekiş sistemi ve 9 ileri vitesli otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor. 0'dan 100 km/s sürate 4.6 saniyede ulaşılırken maksimum sürat 250 km/s'te sınırlandırılmış.

Lumma CLR F


Bir süredir sesi soluğu çıkmayan modifikasyon firması Lumma Design geri döndü. Üstelik modifikasyon çevrelerinde henüz sıklıkla görmeye alışık olmadığımız bir araçla.

Jaguar'ın sportif görünümlü SUV modeli F-Pace için iddialı bir gövde kiti hazırlayan firma çamurlukları genişletirken ön tamponu çok daha agresif bir görünüme kavuşturmuş. Bu kısımda dört sis farı ve dik yerleşimşi gündüz farları bulunurken kaputta ek hava giriş ve çıkışları bulunuyor. Yan etekler de genişlerken genişletilen çamurlukların ön ve arkalarına hava çıkışları eklenmiş.


24 inç çaplı jantlarla donatılan otomobilin arka bölümünde, bagaj kapağının üst ve altında birer spoiler dikkat çekerken yenilenen tamponun altına difüzör yerleştirilmiş. Ayrıca dörtlü egzoz çıkışları da daha geniş.

Henüz hazır olmasa da F-Pace S'in kompresör beslemeli, 3 litre hacimli v6 motorunun modifikasyon işleriyle uğraşan Lumma'nın bu üniteden 480 beygir güç almak istediği açıklandı.

10 Mart 2016 Perşembe

Bentley Mulsanne Grand Limousine by Mulliner


İş, müşterilerin özel isteklerine cevap vermek olduğunda bunu en iyi başarabilen markalar süper lüks segmentte bulunanlar oluyor. Bu işe en iyi örneklerden birisi de İngiliz üretici Bentley tarafından Cenevre'de taıtılan limuzin oldu.


Daha fazla lüks isteyen müşteriler için Mulliner özel araç birimi tarafından hazırlanan otomobil standart Mulsanne modelinden 1 metre daha uzun. İç mekanda daha bol baş mesafesi sunulabilmesi için tavan da 79 mm yükseltilmiş. Aracın diğer tasarım detaylarıysa temellerini paylaştığı modelden büyük farklılıklar göstermezken özel üretim 21 inç çaplı jantlar dikkatlerden kaçmıyor.


Arka bölümde birbirine bakan dört tekli koltuk kullanan Bentley bu kısımda sunulabilecek bütün lüks donanımları bir yere toplamış gibi görünüyor. Buzdolabından ahşap tepsilere kadar aranan her şeyin bulunabildiği kabinde separatör ve yan camlar elektrokrom özelliğe sahip. Bu sayede Arkada oturan yolcular istediklerinde bu camları şeffaf veya mat yapabiliyor. Separatör kapalı durumda olduğunda sürücüyle bağlantı kurmayı sağlayacak interkom sistemi de araca entegre edilmiş.

JE Design Audi Q7 S Line


S Line donanım paketli ilk nesil Audi Q7 temelleri üzerine geliştirdiği modifikasyon kitinin üzerinden yıllar geçen JE Design şimdi de büyük SUV modelinin ikinci nesli için kollarını sıvadı.

Çamurluklar ve yan etek eklentileriyle genişletilen gövde bu aracı daha da heybetli gösterirken ön tamponda yer alan hava girişlerine eklenen çerçeveler de aynı etkiyi yaratmış. Arka bölümde tamponun alt kısmının elden geçirildiği görülürken bagaj kapağının hem üst hem de altında birer adet spoiler görev yapıyor.


Dörtlü egzoz çıkışı ve 22 inç çaplı jantlarla donatılan Q7'nin 3 litre hacimli turbo Diesel motoru da artık 326 beygir güç, 685 Nm tork üretiyor. Yürüyen aksam, motor ve şanzıman için iki yıl garantili gelen modifikasyonun bedeli 1.999 Euro.

Bu arada SQ7 için de bir performans kiti hazırlıkları yapan JE Design bu aracın 4 litre hacimli v8 turbo Diesel motorundan 522 beygir güç almanın peşinde.

9 Mart 2016 Çarşamba

TechRules GT96 TREV ve AT96 TREV


2016 Cenevre otomobil fuarının dikkat çeken araçlarından ikisi de TechRules standında bulunuyordu. Çin merkezli üreticinin fütüristik tasarıma sahip süperspor otomobilleri geleceğin teknlojilerini de üzerinde barındırıyor.


Akıcı hatlara sahip ikilide ön çamurluklara kadar uzayan çift bölümlü LED farlar, sivri bir burun, 20 inç çaplı jantlar, yukarıya doğru açılan kapılar, yatık bir ön cam, arkayı boydan boya geçen LED stoplar ve büyük difüzör görev yaparken AT96'da genişletilmiş gövde, daha abartılı aerodinamik parçalar, küçültülen yan aynalar ve dev spoiler bulunuyor. Bu arada dikkatli gözler, egzoz çıkışlarının kaputa yerleştirildiğini görebilir.


Hem şasi hem de gövdesi karbon fiberden üretilen ikilinin iç mekanı sade bir tasarım sunuyor. Neredeyse bir dikdörtgen şeklini almış direksiyon simdi, dijital gösterge paneli, ince yapılı, karbon fiber koltuklar, havada duran orta konsol gibi detaylar her iki otomobilde de bulunurken AT96'da yarış koltukları, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, metal pedal seti ve dokunmatik kumanda paneli yerine gelen düğmeler yer alıyor.


Asıl farklı yanı kaputu altında olan araçlar küçük bir gaz türbini tarafından şarj edilen lityum manganez oksit bataryalardan güç alan altı elektrik motoru tarafından hareket ettiriliyor. Ön aksta iki arkadaysa dört motoru bulunan otomobiller 1.044 beygir güç ve 8.600 Nm gibi uçuk verilere sahip. 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 2.5 saniye sürerken maksimum sürat 350 km/s'te sınırlandırılmış.


1.380 kg ağırlığa sahip olan konseptlerde kullanılan fren sistemi Brembo imzası taşıyor ve önde 405, arkadaysa 380 mm çaplı disklerden oluşuyor. Araçlar için 2.000 km menzil öngören TechRules, GT96'nın biyogaz ve doğalgazla çalışmak için konfigüre edildiğini söylerken AT96, benzin, mazot ve uçak yakıtıyla işleyebiliyor.

Kahn Vengeance


Bu yıl Cenevre'de en çok dikkat çeken Aston Martin ana markanın DB11 modeli olsa da Kahn Design'ın üzerinde çalıştığı otomobiller arasında da gözlerden kaçmayan bir DB9 mevcut. Sınırlı üretime sahip olacak aracın adıysa Vengeance.

Yenilenen ön tamponunda yer alan büyüyen kromajlı panjuruyla dikkat çeken aracın kaputunda bulunan hava çıkışları da krom çerçeveye kavuşurken ön çamurlukların arkasında yer alan hava çıkışları büyümüş. Önde 16, arkadaysa 18 kollu olan rulet tekerleği şekilli jantlar aynı zamanda standart jantlardan daha hafif.


Arka bölümde markanın Zagato tarafından elden geçirilmiş modellerinin izlerini görmek mümkün. Daha yuvarlak hatlara sahip olan bölümde küçük ve yuvarlak LED stoplar bulunurken yenilenen tampon üzerinde difüzör ve elden geçirilmiş egzoz çıkışları görülebiliyor.

İç mekanı büyük ölçüde aynı kalan otomobilde kontrast renkli bölümlere sahip deri döşeme ve Alcantara kullanılmış bölümler dışında Kahn Design logoları göze çarpıyor. Bu arada aracın motor kaputu altında da bir değişiklik bulunmuyor.

8 Mart 2016 Salı

Volkswagen Golf GTI TCR


Golf ailesi büyümeye devam ediyor. Bu sefer sırada pistlere özel bir model olan GTI TCR var. Ailenin sportif markalarından Seat ile ortaklaşa geliştirilen otomobil, isminden de anlaşılacağı gibi TCR serisinde yarışmak için hazırlandı.

Seat León Cup Racer ile akraba olan araç yaklaşık 40 cm genişlemiş. Ön bölümünde büyük bir splitter ve yine büyük bir havalandırma deliğine sahip kaput dikkat çeken otomobilin 18 inç çaplı jantları ve basamak boyutlarına gelmiş yan etek kaplamaları yarışlar için yapılmış hazırlıklardan. Arka tampona difüzör eklenirken çift egzoz çıkışı ve dev spoiler farklılıkları tamamlıyor.


İç mekanda kapı kolları haricinde hemen hemen her şey iptal edilirken yarış koltuğu, tam boy takla kafesi, dijital gösterge paneli, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemeri, yangın söndürücü ve tek hamlede yerinden çıkabilen küçük direksiyon simidi araca eklenmiş.

Kaput altında görev yapan 2 litre hacimli motor turbo besleme yardımıyla 330 beygir güç, 410 Nm tork üretebiliyor.

7 Mart 2016 Pazartesi

BMW Vision Next 100


Bu yıl 100. yaşını kutlayan Alman otomobil üreticisi BMW, bu mutlu olayı bir konseptle taçlandırıyor. Son zamanların moda donanımlarından otonom sürüş özelliğine sahip olan araç, markanın önümüzdeki yüzyılda izleyeceği yol hakkında da ipuçları veriyor.

Yuvarlak hatlı bir tasarıma sahip olan otomobil büyük BMW böbreklerine ve diklemesine yerleştirilmiş LED farlara sahip. Lastiklerinin ön yüzeyleri de ustalıkla örtülen konsept 4.9 metre boyunda ve hava sürtünme katsayısı sadece 0.18. Günümüzde SUV tarzı otomobiller çıkışta olsa da markanın yüzünü en iyi sedanların yansıttığını düşünen üretici bu otomobilini de dört kapılı olarak tasarlamış.


Gövdesi üzerinde birçok küçük üçgen bulunan Vision Next 100, arka bölümde şık LED stoplara sahip. Ön ve arka sütunları, organik tasarım içerisinde kaybolurken araçta B sütunu bulunmuyor. Bütün kapıları yukarıya doğru açılan konseptin iç mekanına ulaşmak çok kolay.

Yaşam alanında dört adet tekli koltuğa sahip olan otomobil bunun haricinde neredeyse hiç kumandaya sahip değil. Sürücüye gerekli bilgilerin tamamını ön cama yansıtabilen aracın kapı içleri ve ön bölümünün tamamını kaplayan 800 adet küçük üçgen hareket ederek sürücüyü interaktif şekilde uyarabiliyor.


Otomatik sürüş modunda ön panele gizlenen direksiyon mekanizması otomatik pilot kapatıldığında yerinden çıkarak kontrolü sürücüye devrediyor. Geri dönüşümlü malzemelerden üretilen iç mekanın yanında karbon fiber ve plastikten üretilen gövde toplam ağırlığı aşağıya çekerken motor hakkında açıklama yapılmadı.

Apollo N


Apollo ismiyle yeniden üretime başlayan eski Gumpert, Arrow isimli yepyeni bir konseptin yanında markanın geçmişte piyasaya sunduğu bir modeli de güncelleyerek Cenevre'ye getirdi.

Apollo Enraged olarak bilinen Gumpert modelinden türetilen N, biraz daha sadeleştirilen tasarımıyla seri üretime alınıyor. Ön tamponda yer alan LED aydınlatmaları kaybeden otomobilin tavanında bulunan hava girişi daha yatay bir hal almış. Jantlar, önde 19, arkadaysa 20 inç çaplıyken asıl değişiklikler arka bölümde. Artık üstten tutturulan dev spoiler kullanan aracın stopları ve arka tamponu daha köşeli bir tasarıma kavuşmuş. Ayrıca difüzör de elden geçirilmiş.


Kaputu altında Audi raflarından alınan, çift turbo beslemeye sahip, 4.2 litre hacimli bir v8 motor barındıran otomobil 700 beygir güç, 880 Nm tork üretebiliyor. Boş ağırlığı yaklaşık 1.200 kg olan Apollo N, 7 ileri vitesli, sıralı şanzıman ve kilitli diferansiyele sahip. 0'dan 100 km/s sürate 3 saniyede ulaşabilen aracın maksimum süratiyse 360 km/s.

Spyker C8 Preliator


Bu yıl Cenevre'de dirilişini kutlayan firmalardan birisi de Spyker oldu. Hollanda merkezli üretici uçuk tasarımına kaldığı yerden devam ederken performansta geliştirmeler yapmayı ihmal etmemiş.

Ana hatlarını C8 Aileron ile paylaşan otomobilde LED aydınlatma grubu kullanıma geçerken ön panjurun iç deseni yenilenmiş. Hem difüzör hem de yan eteklerde yer alan aerodinamik parçalara deflektörler eklenirken bagaj kapağı üzerinde yer alan hava çıkışları sadeleştirilmiş. 19 inç çaplı jantlar gözden kaçmazken yanda bulunan hava girişleri artık yuvarlak değil.


Tavanında motor için havalandırma yarığı açılan otomobilin arka bölümü B6 Venator konseptine göndermeler yapıyor. Dört yuvarlak stop ve boydan boya uzanan 3. stop lambası geceleri dikkat çekerken ovalleştirilen egzoz çıkışları ve elden geçirilen difüzör değişiklikleri tamamlıyor.

İç mekanında da değişiklikler görülen otomobilde üç kollu direksiyon simidi aynen korunurken göstergeler düz zemin üzerine alınmış. Matlaşan alüminyum kaplamalarla birlikte orta konsolda yer alan şalter ve göstergelerin yerleri de değişmiş. Artık dokunmatik bir ekrana sahip olmayan aracın yere sabitlenmiş metal pedalları ve sıradışı vites koluysa korunan detaylar arasında kalmış.


1.390 kg ağırlığa sahip olan otomobilin 4.2 litre hacimli v8 motoru kompresör besleme sayesinde 525 beygir güç, 600 Nm tork üretebiliyor. 0'dan 100 km/s sürate 3.7 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum süratiyse 322 km/s.

6 ileri vitesli manuel veya otomatik şanzımanlarla alınabilen otomobilden 50 adet üretilmesi planlanmakta. Başlangıç fiyatıysa vergiler hariç 324.900 Euro.

SsangYong SIV-2


Cenevre'ye bir hibrit konsept de Kore merkezli üreticilerden SsangYong tarafından getirildi. Üç yıl önce aynı organizasyonda sergilenen SIV-1 isimli aracın devamı niteliğindeki prototip, markanın güncel modellerine daha çok benziyor.

LED farlar, ince ön panjur ve dik yerleştirilen sis farlarına sahip olan konseptin motor kaputunda da ek hava çıkışlarına yer verilmiş. İnce yapılı yan aynalar, geniş tutulan arka çamurluklar, siyah renkli plastikten alt korumalara sahip gövde, gizlenen kapı kolları ve siyaha boyanan tavanla A ve B sütunları yanda dikkat çekerken kalın C sütunu, LED stoplar, spoiler ve tamponun alt bölümüne entegre edilmiş egzoz çıkışları şık bir görünüm yaratmış.


Tamamen düz bir zemine sahip olan iç mekanda dört adet tekli koltuk sunan araçta dijital gösterge paneliyle dokunmatik orta konsol kullanılırken bilgi ekranının ön yolcu önüne kadar uzandığı görülebiliyor. Vites kolu yerine çevirmeli bir kumanda görev yaparken bu parçanın etrafına geriye kalan düğmeler eklenmiş.

Kaputu altında turbo beslemeye sahip 1.5 litre hacimli bir benzinli motor bulunan konseptte neredeyse jeneratör olarak tanımlanabilecek bir de elektrik motoru görev yapıyor. Düşük süratlerde ve durağan hallerde hünerlerini gösteren ünite 14 beygir gücünde.

Italdesign GTZero


Fuarlarda giderek daha sık görmeye başladığımız elektrik motorlu araçlara bir yenisi eklendi. italyan tasarım firması Italdesign, 2016 Cenevre otomobil fuarına şık bir shooting brake konseptiyle katıldı.

Basık bir yapıya sahip olan GTZero'nun sivri burnunda ince yapılı LED farlar ve büyük bir splitter dikkat çekerken yanda hava giriş ve çıkışları, derin bir karakter çizgisi, önde 22, arkada 23 inç çaplı jantlar, aynalar yerine kullanılan kameralar ve aerodinamik etek kaplamaları dikkat çekiyor. Yukarıya doğru açılan kapılara sahip olan aracın arka bölümünde koyulaştırılmış bagaj kapağı camıyla birlikte tavana yerleştirilmiş sabit cam ve büyük difüzör görülebiliyor.


Sade bir iç mekan tasarımına sahip olan otomobil 2+2 oturma düzenine sahip. Üst ve alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi dışında vites değiştirme kulakçıkları ve park freni düğmesine sahip olan konseptin gösterge paneli ve orta konsolu OLED ekranlardan oluşuyor.

Önde iki, arkadaysa bir elektrik motoruna sahip olan GTZero toplam 490 beygir güç üretebiliyor. Maksimum sürati 250 km/s olan otomobilin menzili 500 km olarak açıklanırken pillerin sıfırdan %80 doluluğa ulaşması 30 dakika sürüyor.

Honda Civic Hatchback Prototype


Geçtiğimiz yıl A.B.D. pazarında yenilenen Honda Civic şimdi de Avrupa pazarları için yenileniyor. Otomobilin hatchback kasa seçeneğinin konsept hali Cenevre otomobil fuarında görücüye çıktı.

Agresif görünümlü bir gövde kitine sahip olan prototip araçta LED farlar ve bu farların üzerine kadar devam eden ön panjur çıtası bulunurken tamponda geniş hava girişleri, neon sarısı LED sis farları ve splitter yer alıyor. 19 inç çaplı jantlar ve yan etek genişletme parçaları bu bölümde dikkat çekerken fren kaliperleri de neon sarısına boyanmış.


Eskisinden 130 mm daha uzun olan araç 30 mm genişlerken 20 mm alçalmış. Bagaj kapağı üzerinde bir spoiler bulunan konseptte diğer bir spoiler de parantez biçimli LED stoplar arasına eklenmiş. Arka tampon da sportif bir görünüm sunarken burada difüzör ve ortaya yerleştirilmiş bir çift egzoz çıkışı gözlerden kaçmıyor.

6 Mart 2016 Pazar

Pininfarina H2 Speed


Bir süredir sesi çıkmayan firmalardan olan Pininfarina da 2016 Cenevre otomobil fuarının yıldızları arasında. İtalyan tasarım firmasının bu seferki konsepti hidrojenle çalışan bir yarış aracı.

Aerodinamik verimlilik için üzerinde uzun süre çalışılan otomobil günümüzün kapalı kabinli Le Mans yarış araçlarının tasarım özelliklerinin tamamına sahip. Geniş çamurluklar, yukarıya doğru açılan kapılar, uçak kokpitini andıran camlar, dev bir spoiler ve difüzör bu detaylardan bazılar.


GreenGT ile birlikte geliştirilen güç ünitesi, yakıt olarak hidrojen kullanan iki elektrik motorundan oluşan araç bu şekilde güç üreten otomobillerin en yüksek performanslısı olarak gösterilse de kesinleşmiş veriler basınla henüz paylaşılmadı.

Chevrolet Corvette Grand Sport


Cenevre'nin yeni araçları arasında bir de Amerikalı bulunuyor. Yeni nesil Chevrolet Corvette'in sportif aksesuarlardan oluşan Grand Sport paketi de bu organizasyonda tanıtılan değişiklikler arasında. Üstelik değişiklikler sadece görsel değil.

Corvette Z06 temelli ön panjuru ve genişletilmiş arka çamurluklarla kendisini belli eden otomobilin donanımında 19 inç çaplı ön, 20 inç çaplı arka jantlar da bulunuyor. Brembo fren sistemi ve adaptif süspansiyon sisteminin yanında limitli kaymaya izin veren elektronik diferansiyel de standart olarak sunuluyor.


Z07 paketiyle birlikte karbon fiberden üretilen splitter, yan etekler ve spoiler gibi aerodinamik parçalara kavuşan otomobilin jantları siyaha boyanırken fren diskleri karbon seramik oluyor. Michelin Pilot Sport Cup 2 lastikler de paketle gelen donanımlar arasında.

Collector Edition paketiyle birlikte otomobile koyu füme gövde rengi ve mavi şeritler eklenirken iç mekanda mavi renkli süed döşemeler ve kafalıklara işlenen orijinal Grand Sport yarış aracı monogramı gibi değişiklikler oluyor.

Chevrolet Corvette Grand Sport'un 6.2 litre hacimli v8 motoruysa 460 beygir güç üretebiliyor.

Morgan EV3


Cenevre'de büyük sürprizle karşımıza çıkan üreticilerden birisi de Morgan oldu. Köklerine bağlı tasarımlarıyla dikkat çeken İngiliz firmanın standında sergilenen üç tekerlekli otomobilin elektrik motorlu olması ilginç bir değişiklik.

Tasarım namına anlatılacak az özelliği bulunan otomobil genel hatlarıyla Threewheeler modelini andırıyor. Ön bölümünde üç adet far bulunan otomobilde LED stoplar ve küçük bir ayna kullanılmış.


İç mekanında da birkaç şalter ve iki ince kola sahip direksiyon simidi haricinde bir dijital bir de analog gösterge bulunan aracın yolcu bölümü kullanımda olmadığında üzeri kapatılabiliyor.

500 kg ağırlığa sahip olduğu belirtilen otomobilin elektrik motoru 63 beygir gücünde olsa da 0'dan 100 km/s sürate ulaşma süresi 9 saniyenin altına inmiş. Maksimum sürati 145 km/s'in üzerinde olan EV3, 240 km menzile sahip.

Abarth 124 Spider Rally


Bu yıl Cenevre'ye Fiat 124 Spider'ın Abarth versiyonuyla katılan Fiat'ın bir sürprizi daha var. Otomobili R-GT kategorisinde yarıştırmak isteyen İtalyanlar bu nedenle bir de yarış versiyonu hazırlamış.

Dışarıdan bakıldığında araç, gövde grafikleri haricinde dik yerleştirilmiş standart LED sis farlarıyla orta bölüme eklenen dört adet dairesel LED sis farı, OZ Racing imzası taşıyan beyaz renkli jantlar, hava girişine sahip sabit tavan, pleksiglas yan camlar, acil durum çeki kancaları ve dev egzoz çıkışıyla kendisini belli ediyor.


Ayarlanabilir süspansiyon sistemine sahip olan otomobilin, gereksiz donanımlardan arındırılmış iç mekanında yarış koltukları, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, Alcantara kaplı ve tek hamlede sökülebilen direksiyon simidiyle tam boy takla kafesi bulunuyor.

Kaputu altında da önemli bir yenilik olan otomobilde görev yapan, turbo beslemeye sahip, 1.8 litre hacimli motor 300 beygir güç üretebilirken güç, arka aksa 6 ileri vitesli sıralı bir şanzıman sayesinde aktarılıyor.