Rezvani ilginç bir otomobille karşımızda. Daha çok uçuk tasarımlı modellerle dikkatleri çeken marka, Retro bölümünden çıkan Porsche 911 ile farklı bir kitleye ulaşmaya çalışıyor. Tanıdık görünümün altında güçlenen motorlar ve tasarımı çok farklı olmasa da daha özel bir iç mekan var.
Büyük hava girişlerine sahip ön tamponu altında ince bir splitter sunan otomobilin farları daha dik konumlandırılırken tepsi biçimli jantlar önde 20, arkada 21 inç çaplı. Genişletilmiş çamurlukların ön ve arkalarında hava giriş ve çıkışları yer alırken yan eteklere de eklentiler yapılmış.
Martini renkleri haricinde arkada yer alan sabit spoiler de 935'e göndermeler yaparken yenilenen arka tamponun iki tarafında da hava çıkışları ve deflektörler bulunuyor. Alt kısımdaysa difüzör çıkışı ve çiftli egzoz çıkışları görülebiliyor. Stoplar da tek parçadan oluşuyor ve aracın kaputunu boydan boya kaplıyor.
50 örneği üretilecek olan modelin bu özelliği yolcu konsoluna işlenmiş. Alcantara kaplı direksiyon simidinin alt kısmı düzleştirilirken üst bölümde vites değiştirme uyarısı bulunuyor. Ahşap vites kolu ve kayış kapı kolları haricinde kapı eşiklerine işlenen RR1 armaları ve konsola eklenen iki adet analog kronometre de farklı donanımlar arasında.
911 Carrera T temelli seçeneğinde çift turbo beslemeye sahip, 3 litre hacimli Boxer motor kullanılan otomobil 600 beygir gücünde. Arkadan itişli model manuel veya çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanlarla alınabiliyor. 911 Turbo S temelli versiyonsa 3.8 litre hacimli Boxer motordan 750 beygir güç alıyor. Bu araçta PDK ve dört tekerlekten çekiş sistemi standart.