Her geçen gün yeni bir 911 seçeneği tanıtıyormuş gibi görünen Porsche bu sefer de makyajlı Carrera T ile karşımızda. Görsel yenilikleri kardeşlerinin sunduğundan farklı olmayan otomobil sadece manuel şanzımanla alınabiliyor. Donanıma yapılan eklentilerse ağırlığı artırmış.
Yeni ön tamponunda aydınlatma elemanları bulunmayan otomobilin yeni farları ve gövde grafikleri de farklılık sunuyor. Önde 20, arkadaysa 21 inç çaplı jantlar sunan modelin bu parçaları da yenilenmiş. Elden geçirilen LED stoplar, motor hava girişi ve arka tampon da görsel yenilikleri tamamlıyor. Daha ince yan camlara sahip otomobilin arka camlarında manuel şanzıman armaları bulunuyor.
İç mekanda yapılan değişiklikler de tanıdık. Tamamen dijital hale gelen gösterge paneli ve düğmeli motor çalıştırma herkesi mutlu etmese de ahşap başlı vites kolu yüzleri güldürüyor. Yan camlarda yer alan manuel şanzıman armasını yolcu konsoluna da uygulayan Porsche, vites kolunun altına da MT kısaltmasını işlemiş. Arka koltuklarsa ücretsiz opsiyon listesinde.
Aracın standart donanımına ayarlanabilir süspansiyon sistemi ve yönlendirilebilir arka aksı da ekleyen üretici asıl yeniliği Cabriolet gövde seçeneğini sunarak yapıyor. Standart olarak arka koltuklarla gelen bu aracın ağırlığı açıklanmamış olsa da Coupé kardeşi 28 kg ağırlaşarak 1.504 kg'a ulaşmış. Şanzımanın artık 7 yerine 6 ileri vitese sahip olduğunu hatırlatalım.
Kaputu altında çift turbo beslemeye sahip, 3 litre hacimli Boxer üniteyi koruyan otomobil artık 394 beygir güç, 450 Nm tork üretiyor. 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabilen Coupé, aynı işi 4.7 saniyede yapan Cabriolet'den hızlı. Maksimum süratler de 295 ve 293 km/s. Bu arada aracın 6 pistonlu kaliperleriyle eşleşen ön fren diskleri de artık 350 mm çaplı.