Opel, GSE armasını elektrikli otomobillerinin en sportif seçeneklerinde kullanmaya başladı. İlk olarak ralli için geliştirilen bir Mokka'da karşımıza çıkan yeni arma ile birlikte araca hem görsel hem de teknik yenilikler uygulanmış. Tasarım farklılıklarının seri üretim Mokka modellerinde de kullanılması muhtemel.
Köşelerinde yapılan değişikliklerle biraz daha sportif duran ön tampona kavuşan araçta hafifletilmiş jantlar, kaput kilitleri ve tavanda hava girişi bulunuyor. Bagaj kapağına da dışarıdan kilit uygulayan Opel arka tamponu da elden geçirmiş. Bu arada güçlenen fren sisteminde sarı renkli kaliperler kullanılmış.
Aracın iç mekanında da bir süpriz yok. İzolasyonsuz kokpitte bir çift yarış koltuğu, 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri, takla kafesi ve yangın söndürme sistemi sunulurken tek hamlede sökülebilen direksiyon simidi de donanıma eklenmiş. Bilstein amortisörler de süspansiyon sistemine eklenmiş.
Standart Mokka'nın 54 kWh kapasiteli bataryalarını kullanan yarış aracı bu üniteye ek taban koruması eklemiş. 280 beygir güç, 345 Nm tork üretebilen elektrik motoruysa Stellantis ailesinin diğer üyelerinden de tanınıyor. Önden çekişli araçta yarış için ayarlanmış şanzıman ve kilitlenebilir diferansiyel yer alıyor.