21 Kasım 2019 Perşembe

Toyota RAV4 Prime


Toyota'da işler değişmeye başlıyor. Bu zamana kadar şarj edilmeyen hibrit araçlarla yoluna devam eden Japon üretici elektrikli otomobillerden de uzak durmuştu. Bununla birlikte RAV4 ilk defa şarj edilebilir bir hibrit seçeneğe kavuştu.


Farklı bir ön tampon ve her iki tarafta da yer alan depo kapağıyla kardeşlerinden farklılaşan otomobilin iç mekanında da bir yenilik sunulmuyor. Pilleri de zeminin altına yerleştirilen modelin bagaj hacminde de bir değişiklik yok.


2.5 litre hacimli, benzinli motoru 178 beygir güç, 228 Nm tork üretebilen otomobilin güçlendirilen iki elektrik motoru sayesinde üretilen karma güç 306 beygire ulaşmış. Sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman (CVT) kullanmaya devam eden RAV4 Prime'ın 0'dan 100 km/s sürate ulaşması yaklaşık 6 saniye sürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder