26 Eylül 2020 Cumartesi

Audi Q5 Sportback


Arka bölümünde daha sportif bir görünüm sunan SUV modellerinin sayısı her geçen gün artmaya devam ediyor. Audi'nin yaz başında makyajladığı Q5, bu furyanın en yeni temsilcileri arasında yer buldu.

Q5'in hafifçe elden geçirilmiş tamponuyla biraz daha sportif görünmeye çalışan Sportback kardeşin genişliği, yüksekliği ve aks mesafesi değişmese de boyu 70 mm uzamış. Daha yatık bir bagaj kapağı camı nedeniyle farklı spoiler ve deflektör ikilisine sahip otomobilin tamponunun alt kısmı da farklı tasarlanmış.

İç mekana geçildiğinde, ön bölümde kardeşinden farksız olan Sportback, bagaj bölümünde 70 litre hacim azalması yaşayarak 510 ile 1.480 litre arasında değişen hacim sunuyor.

Kaput altında da tanıdık üniteler bulunuyor. 2 litre hacimli Diesel motoru 204 beygir güç, 400 Nm tork üretebilen aracın SQ5 Sportback seçeneğindeyse 3 litre hacimli Diesel motorun 347 beygir güç üretebilen versiyonu görev yapacak. Önümüzdeki aylarda şarj edilebilir hibrit versiyonlar da ürün gamına eklenecek.

Aracın Kuzey Amerika pazarlarında satılacak benzinli seçenekleriyse yine 2 ve 3 litre hacimli. Küçük hacimli ünite 265 beygir güç, 370 Nm tork üretebilirken V6 motor 355 beygir güç, 500 Nm tork üretebiliyor.

25 Eylül 2020 Cuma

Ferrari Omologata

Ferrari'nin tek örnek modellerine bir yenisi eklendi. Avrupa'lı bir zengin için üretilen ve Omologata ismini alan araç, 812 Superfast temelleri üzerine geliştirilmiş ve geçmişin Ferrari modellerine göndermeler yapan detaylara sahip.

Ana hatları, temellerini kullandığı modelle aynı olsa da farklı burun yapısında daha büyük bir ön panjur sunan araç yeni splitter ve hava girişlerine kavuşmuş. Ön çamurluk üzerindeki hava çıkışlarıysa ön cam altına kadar gerilemiş. Yeni jantlar, hafifçe rötuşlanan kapı kolu ve yan eteklere eklenen deflektörler gözlerden kaçmıyor.

Arka çamurluk üzerinde bulunan hava girişini de cama yaklaştıran Ferrari arkayı tamamen değiştirmiş. Derine yerleştirilen tekli stoplara sahip modelde bagaj kapağındacam yerine üç adet küçük açıklık kullanılmış. Boyanmamış karbon fiberden üretilen tamponun ortasına geri vites lambası yerleştirilmiş.

İç mekanında büyük bir değişiklik yapılmayan araçta kullanılan mavi renkli deri döşemeler klasik Ferrari yarışçılarına göz kırpıyor. Dört noktadan bağlantılı emniyet kemerlerinin yanında araca özel pütürlü metal trim parçaları da eklentiler arasında.

Motor hakkında detay vermeyen Ferrari büyük ihtimalle bu araçta da Superfast kaputu altında yer alan 6.5 litre hacimli V12'ye görev vermiş. 800 beygir güç, 718 Nm tork üretebilen ünite 7 ileri vitesli, çift kavramalı şanzıman sayesinde gücü arka aksa aktarıyor.

Infiniti QX60 Monograph


Infiniti, QX60 isimli SUV modelini yenilemek için hazırlıklarını sürdürüyor. QX60 Monograph adını verdiği konseptle karşımıza çıkan üretici dış görünümü neredeyse kesinleştirmiş olsa da henüz iç mekan fotoğraflarını paylaşmış değil.

Büyük ön panjur modasını devam ettirecekmiş gibi görünen QX60'ın önü, bu detay yardımıyla heybetli duruyor. İnce yapılı LED farlar ve konseptin krom detayları gözlerden kaçmıyor. Şişkin çamurluklar, siyah renkli tavan, gizlenmiş B ve C sütunları, kromajlı jantlar ve hemzemin kapı kolları da yanda görülebilen detaylar.

Arkaya doğru daralan cam yüzeyler bagaj kapağında kullanılan canım küçük kalmasını sağlamış. Yatay LED stoplar da siyah bir parçayla ortada birleştirilmiş. Çift bombeli spoiler ve büyük kısmı parlak siyah ve krom bölümlere sahip arka tampon da gözlerden kaçmıyor.

İç mekanı hazır olmayan konseptin üç koltuk sırasına sahip olmaya devam edeceğiyse kesinleşti. Infiniti'nin egzoz çıkışlarını doldurmasının nedeni de araçta hibrit veya tamamen elektrikli motorlar tercih etmesi olabilir.

MG HS


MG'nin şık SUV modeli HS, geçtiğimiz yıl İngiltere pazarına sunulmuştu. Düşük performanslı olmayan bir benzinli motorla donatılan bu seçeneğe gelen kardeşse yüksek performans ve düşük tüketimiyle dikkat çekiyor.


Sade ve şık bir tasarım sunan SUV önden bakıldığında büyük ön panjur ve bol kromajla dikkat çekiyor. Çamurluklar ve kapı eteklerinde siyah renkli korumalar kullanan aracın arkasında spoiler, yatay LED stoplar, çift egzoz çıkışı, yüzgeç anten ve tampon koruması bulunuyor. Jantlarsa 18 inç çaplı.


İç mekanı da şık görünen HS, üç kollu direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, dokunmatik ekran ve modern görünüme sahip butonlar ve sabit kafalıklara sahip sportif ön koltuklara sahip. Ön konsolun büyük kısmında kullanılan deri döşeme de premium görünüm sunmuş.


Kaput altında yer alan 1.5 litre hacimli, turbo beslemeli, benzinli motor 162 beygir güç, 250 Nm tork üretebiliyor. Şarj edilebilir hibrit araçtaysa aynı üniteye eşlik eden elektrik motoru, toplamda 258 beygir güç üretilmesini sağlıyor. 10 ileri vitesli otomatik şanzımanla donatılan aracın 0-100 km/s hızlanması yaklaşık 7 saniye sürüyor. Elektrik menziliyse 51 km olarak açıklanıyor.

24 Eylül 2020 Perşembe

Hyundai i30 N


Hyundai'nin Şubat ayında tanıttığı makyajlı i30 sonunda en güçlü seçeneğine kavuştu. Biraz daha güçlenen modelin performansı, daha hafif olması ve yeni otomatik şanzımanı sayesinde artış yaşamış.

Görünüm konusunda bir sürpriz sunmayan otomobilin ön ve arka tamponları, N-Line paketli kardeşlerinden alınmış. Yan eteklerdeyse genişletmeler yapılmış. Çift egzoz çıkışları daha da genişletilen araç eskiden olduğu gibi Hatchback ve Fastback gövdeleriyle alınabilecek.

Hatchback seçeneği, sahip olduğu daha büyük spoiler ortasında yer alan üçgen biçimli 3. stop lambasıyla dikkat çeken araçta kırmızı renkli kaliperler kullanılmış. Ayrıca Performans Paketi seçildiğinde ön fren disklerinin çapı artık 360 mm. 18 inç çaplı jantları da bu paketle birlikte 19 inç büyüklüğe ulaşan otomobilin bu parçaları 14.4 kg hafifleme sağlamış. Ayrıca merkezlerine de "N" armaları eklenmiş.

Hafifletme çalışmaları iç mekanda da devam etmiş. Sabit kafalıklara ve ışıklandırmalı "N" armalarına sahip ön koltuklar 2.2 kg hafifleme sağlamış. Isıtmalı koltuklar ve direksiyon simidine kavuşan i30 N'in dokunmatik ekranı da büyürken vites konsolu önünde bulunan göz, kardeşlerinde olduğu gibi kapaklı değil. Bilgi-eğlence sisteminde araca özel bir yazılım sunan otomobilin gösterge paneli de makyajlı kardeşlerinde olduğu gibi yarı dijital hale getirilmeyip büyük bölümü analog olarak bırakılmış.

Kaputu altında 2 litre hacimli, turbo beslemeli, benzinli motor barındırmaya devam eden i30 N, 250 beygir güç, 353 Nm tork üretmeye devam etse de Performans Paketi seçildiğinde güç 280 beygire, torksa 392 Nm'ye ulaşıyor. Her iki aracı da 6 ileri vitesli, manuel şanzımanla almak mümkün olsa da daha güçlü seçenek 8 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik üniteyle de tercih edilebiliyor. Maksimum süratler 250 km/s olarak belirtilirken 0-100 km/s hızlanma artık 5.9 saniyede tamamlanabiliyor.

Peugeot 508 PSE


Bu yıl 210. yaşını kutlayan Peugeot bu kutlamaya yakışan bir model tanıttı. 508 ailesinin en yüksek performans sunan üyesi olan 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), geçtiğimiz yıl tanıtılan konsept haliyle neredeyse tıpatıp aynı.

Hem liftback hem de station wagon olarak sunulan model, birçok yerinde kullanılan neon sarısı detaylarla tanınabiliyor. Daha agresif hava girişlerine sahip ön tampon, çamurlukların önü ve arka tamponun arkasına eklenen kanatçıklar, 20 inç çaplı jantlar ve siyah renkli detaylarla öne çıkıyor.
İç mekanında da sarı renkli dikiş iplikleri ve PSE logoları görülebilen otomobilin fren sistemi de sarı kaliperlere sahip. Önde dört pistona sahip bu parçalar 380 mm çaplı disklerle eşleştirilmiş.

Araçların kaputu altındaysa şarj edilebilir hibrit bir sistem bulunuyor. 1.6 litre hacimli, benzinli motor ve bir çift elektrik motoruyla donatılan ikili dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. Karma şekilde 360 beygir güç, 520 Nm tork üretebilen güç üniteleri 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş.

0'dan 100 km/s sürate 5.2 saniyede ulaşabilen 508 PSE ikilisi sadece elektrik enerjisiyle 140 km/s sürat yapabiliyor. Bu durumda menzil 48 km olarak açıklanıyor. 11.5 kWh kapasiteli pilleri hızlı şarjla 2 saatte dolan otomobillerin ağırlıklarıysa 1.850 (LB) ve 1.875 kg (SW)

Rolls-Royce Ghost Extended



Eylül ayında yeni nesliyle karşımıza çıkan "küçük" Rolls-Royce modeli Ghost, yeni versiyonuna kavuştu. Uzayan aks mesafesiyle iç mekanda daha fazla yaşam alanı sunan otomobilin ismine de "Extended" eki geldi.

Görünümünde büyük bir yenilik olmayan otomobilin boyu 170 mm'lik artışla 5.716 mm'ye ulaşmış. Aks mesafesi de aynı miktar artışla 3.465 mm'ye çıkmış. Bu artışlar, arka kapıların boyuna da yansımış. Ağırlıksa 2.599 kg'a ulaşmış.

İç mekana geçildiğinde arka bölümde iki adet yatırılabilen tekli koltuk sunduğu görülen otomobilde buzdolabı standart olarak geliyor. Bu iki koltuğun arasındaysa sabit bir bölüm yer alıyor.

Kaputu altında yenilik sunmayan otomobilin 6.75 litre hacimli V12 motoru çift turbo besleme yardımıyla 571 beygir güç, 850 Nm tork üretiyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzımanını da koruyan bu Ghost seçeneği de 0'dan 100 km/s sürate 4.8 saniyede ulaşıyor.

Ford Puma ST


Ford, RS model ailesini bir süre için tarihe gömmüş olsa da modellerin sunduğu ST uzantılı seçeneklerin sayısı artışta. Mavi ovalin yeni sportif modeli Puma da sportif seçeneğe kavuşan araçlar arasına katıldı.

Tasarım olarak ST-Line donanıma sahip Puma modellerineden büyük farklılığı olmayan aracın ön panjur ve bagaj kapağına ST armaları eklenmiş. Yan aynalar, spoiler ve arka tamponun altı siyaha boyanan otomobilin 19 inç çaplı jantları da bu renkte sunuluyor. Egzoz sistemi de artık çift çıkışa sahip.


İç mekanda da ufak tefek yenilikler sunan aracın Recaro marka koltukları çok daha yüksek yan destek sunuyor. Metal pedal seti ve metal-deri vites kolu dikkat çeken otomobilin gösterge paneli ve dokunmatik ekranında özel grafikler kullanılmış.

Alçaltılmış süspansiyon sistemi daha sert ayarlanmış olan Puma ST'nin kırmızı kaliperlere sahip fren sisteminde önde 325, arkadaysa 271 mm çaplı diskler kullanılmış. Modelin ağırlığıysa 1.358 kg olarak açıklanıyor.


Platform kardeşi Fiesta ST'nin 1.5 litre hacimli, 3 silindirli, turbo beslemeli motorunu kullanan araç 200 beygir güç, 320 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli manuel şanzıman gücü ön aksa iletiyor ve aracın 0'dan 100 km/s sürate 6.7 saniyede ulaşmasını sağlıyor. Maksimum süratse 220 km/s.

23 Eylül 2020 Çarşamba

Volkswagen ID.4

Volkswagen'in uzun bir süredir üzerinde çalıştığı ilk elektrikli SUV modeli ID.4 sonunda resmen tanıtıldı. İlk etapta tek motor seçeneğiyle sunulacak olan model ilerleyen zamanlarda yüksek performansa sahip, çift motorlu seçeneğiyle de pazarda olacak.

Markanın ID.3'te de kullandığı yüze sahip olan ID.4, dinamik duran bir ön bölümle şık görünüyor. Çamurluklar, tamponların alt bölümü ve kapı altları siyah renkli korumalarla donatılan otomobilde büyük jantlar ve çıkıntı yapmayan kapı kolları kullanılmış.

Tavanı da kontrast renkte tercih edilebilen SUV, arkada ince uzun LED stoplar ve içeriye doğru girinti yapan bir tampona sahip. 4.585 mm boya, 1.852 mm genişliğe, ve 1.612 mm yüksekliğe sahip ID.4, 2.766 mm'lik aks mesafesi sunuyor.

Sade fakat renklendirilebilir bir iç mekana sahip olan SUV, küçük bir dijital gösterge paneli ve büyük sayılabilecek dokunmatik ekrana sahip. Ara konsolda birçok depolama bölümü bulunan otomobilin vites kumandası, gösterge tablosunun sağına yerleştirilmiş. Bagaj hacmiyse 543 ile 1.575 litre arasında değişiyor.

Arkadan itişli olan ID.4, 204 beygir güç, 310 Nm tork üretebilen bir elektrik motoruna sahip. İlerleyen aylarda çift motorlu seçeneği, 306 beygir güç ve dört tekerlekten çekişli olarak tanıtılacak otomobilin tek motorlu seçeneğinde 82 kWh (Net 77) kapasiteli bataryalar bulunuyor. Bu haliyle 520 km menzil (NEDC) sunan araç 0'dan 100 km/s sürate 8.5 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 160 km/s.

MG5 SW


Bir süre önce Çin merkezli SAIC tarafından satın alınan İngiliz üretici MG İngiltere'de yeni bir elektrikli model satışına başladı. Araç Avrupa için yeni olsa da Çin pazarında 2017 yılından beri sunulmakta.

Çok dikkat çekici bir görünüme sahip olmayan station wagon, LED farlar, çok uzun olmayan bagaj bölümü, LED stoplar ve aracı olduğundan daha sportif gösteren bir arka tampona sahip. Aydınlatma grubu arasında uzanan karakter çizgisi de yan bölümde dikkat çeken noktalar arasında.

İç mekanı da çok dikkat çekici olmayan otomobilin orta konsolunda çok büyük olmayan bir ekran bulunurken havalandırma sistemi kumandaları, vites seçim butonuyla birlikte ara konsola yerleştirilmiş. Gösterge panelinin ortasında da büyük sayılabilecek dijital bir ekran kullanılmış. Bagaj hacmiyse 464 ile 1.456 litre arasında değişiyor.

156 beygir güç üretebilen elektrik motoru 52.2 kWh kapasiteli bataryalar tarafından beslenen aracın WLTP menziliyse 345 km olarak açıklanıyor. Hızlı şarjla pillerin %80 doluluğa ulaşmasıysa 50 dakika sürüyor.

Range Rover Velar


Range Rover'ın bütün modelleri hibrit seçeneklere kavuşuyor. Markanın şık modeli Velar da bu serinin sıradaki aracı. Hibrit Velar, hem düşük tüketim hem de yüksek performans sunuyor.

Yeni jantlar dışında görünümünde bir farklılık olmayan hibrit Velar modellerinin iç mekanlarında da dijital ekran ve bilgi-eğlence sisteminde sunulan özel grafikler dışında bir yenilik yok.


P400e olarak adlandırılan şarj edilebilir hibrit Velar modelinde 2 litre hacimli, benzinli motor ve bir elektrik motoru kullanılmış. 404 beygir güç, 640 Nm tork üretebilen aracın 17.1 kWh kapasiteli pilleri 53 km elektrik menzili sunuyor.

Markanın yeni nesil, sıralı 6 silindirli, 3 litre hacimli motorlarına da kavuşan Velar'ın D300 seçeneği, Diesel üniteden 300 beygir güç, 650 Nm tork alabilirken P400, benzinli motordan 400 beygir güç, 550 Nm tork alıyor. 2 litre hacimli Diesel motorsa 200 beygir gücünde. Bu ünitelerin tamamında 48 Volt hafif hibrit sistem kullanılmış.

BMW M3 ve M4


BMW'nin merakla beklenen M modelleri sonunda resmen tanıtıldı. 3 ve 4 Serisi'nin en sportif seçenekleri M3 ve M4, daha düşük güçlü kardeşlerinin aksine ortak bir ön bölümle satışa sunulacak. Üstelik manuel şanzıman da donanımda yer alıyor.

BMW 4 Serisi'nin tartışmalar yaratan büyük böbrekli ön bölümüne sahip ikilide panjur içerisinde yatay şeritli izgara görülebiliyor. Daha agresif duran ön tamponda daha büyük hava girişleri bulunurken kaputa da bir çift hava çıkışı eklenmiş.


Tamponların altıyla birlikte siyah renge boyanan yan etekler şişirilmiş çamurlukları birbirine bağlamış. Önde 18, arkada 19 inç çaplı jantlara sahip araçlar birer inç büyüyen jantlarla da alınabiliyor. M yan aynaları da belirtmeden geçmemek lazım.

Arkada dörtlü egzoz çıkışı ve ince bir spoiler ile farklılaşan otomobillerde alınabilen opsiyonel M Rave Track Pack sayesinde 25 kg hafifleme sağlanabiliyor. Bu kilo kaybı, hafifleyen jantlar, karbon seramik fren diskleri ve karbon fiber ön koltuklar sayesinde gerçekleşmiş.


İç mekana geçildiğinde daha sportif koltuklarla bizleri karşılayan ikilide M1 ve M2 hafıza butonları, kırmızı renkli motor çalıştırma düğmesi, 10 farklı konumda ayarlanabilen çekiş kontrol sistemi ve birçok noktayı kapsayan opsiyonel karbon fiber trim paketi yer alıyor.

Gelelim kaput altına: Her iki M modelinde de 3 litre hacimli, çift turbo beslemeye sahip, 6 silindirli motor kullanılıyor. 480 beygir güç, 550 Nm tork üretebilen ünite bu gücü arka aksa 6 ileri vitesli manuel şanzımanla aktarıyor. Araçların 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 4.2 saniye sürüyor.


Competition uzantılı araçlardaysa aynı motor 510 beygir güç, 650 Nm tork üretebiliyor. Bu modeller sadece 8 ileri vitesli tam otomatik şanzımanla alınabiliyor ve 0-100 km/s deparlarını 3.9 saniyede tamamlıyor. 2021 yılının yaz aylarında araçları dört tekerlekten çekiş sistemiyle almak da mümkün olacak. Bu durumda 0-100 km/s deparları 3.5 saniyede tamamlanacak. Bütün M3 ve M4'lerin maksimum süratini 250 km/s'te sınırlayan BMW opsiyonel olarak sınırı 290 km/s'e çekebiliyor.

22 Eylül 2020 Salı

BYD Song Plus


Çin'in en büyük elektrikli otomobil üreticisi BYD'nin ürün gamında içten yanmalı motora sahip araçlar da bulunuyor. Song Plus olarak adlandırılan ve bu grupta yer alan SUV fiyatıyla da dikkat çekiyor.


4.705 mm boya, 1.890 mm genişliğe, 1.680 mm yüksekliğe ve 2.765 mm aks mesafesine sahip büyük SUV modern bir tasarım sunuyor. Büyük ön panjur ve LED farlar Maserati modellerini andırırken yan bölümde, hem üst hem de alt kısımda karakter çizgileri görülebiliyor. Arka bölümdeyse küçük bagaj kapağı camı, LED stoplar ve spoiler bulunuyor.


İç mekanı da modern görünen Song Plus, dijital gösterge paneli ve büyük bir dokunmatik ekranın haricinde ön yolcunun hemen önüne eklenen gösterge grubuyla da dikkat çekiyor. Sabit kafalıklı ön koltuklar yüksek yan destek sunarken bagaj hacmi 574 litre olarak açıklanıyor.


Kaputu altında 1.5 litre hacimli, turbo beslemeye sahip benzinli bir motor bulunan otomobil 185 beygir güç, 288 Nm tork üretebiliyor. Çift kavramaya sahip, yarı otomatik şanzımansa 7 ileri vitesli. Aracın fiyatıysa 115.800 Yuan (Yaklaşık 130.000 TL) seviyesinden başlıyor.

21 Eylül 2020 Pazartesi

Touring Superleggera Aero 3


Touring Superleggera, özel üretim modellerine bir yenisini ekledi. Sadece 15 örneğinin üretileceği ve üç tanesinin şimdiden satıldığı açıklanan otomobil Ferrari F12 Berlinetta temelleri üzerine geliştirilmiş.

Üreticinin 30'lu yıllarda tasarladığı Alfa Romeo modellerine göndermeler yapan tasarımıyla dikkat çeken Aero 3'ün ön bölümü, çok bölümlü tampon nedeniyle biraz kalabalık duruyor. Düşük burun yapısı ve köşelere çekilen farlarla daha da geniş görünen otomobilin büyük jantları da ince kollu tasarıma sahip.

Ön çamurlukların arkasında yer alan geniş hava çıkışları, her iki tarafa da yerleştirilen metal yakıt deposu kapakları ve arkada gözden kaçmayacak büyüklükte tasarlanan yüzgeç, aracın ilginç dokunuşları arasında. Bu parçanın arka tampon altına kadar uzaması, dikey yerleşimli egzoz çıkışları ve ince yapılı stoplar da farklı görünen detaylar arasında. Bu arada dikkatli gözler, çift parçalı ve açısı ayarlanabilen spoiler için yüzgeç altına yerleştirilen açı ölçeri de görebiliyor.

İç mekanda ana hatlar F12'den alınmış olsa da havalandırma ızgaralarının iç tasarımları, kapı içi şekillendirmesi ve genişletilmiş orta konsol farklı yapıya bürünmüş. Dört noktadan bağlantılı emniyet kemerlerinin varlığı, torpido gözünün iptali ve vites se

çim butonlarının daha yukarıya alınması da diğer farklılıklar. Aracın bagajında bir çift kask, bir de özel üretim çanta için yer bulunuyor.

Kaputu altındaysa F12'den farklı olmayan otomobilin 6.3 litre hacimli V12 motoru 740 beygir güç, 690 Nm tork üretebiliyor. Bu arada Aero 3'ün gövdesi tamamen karbon fiberden üretildiğinden model, temellerini paylaştığı Ferrari'den 150 kg daha hafif.

20 Eylül 2020 Pazar

Oshan X5


Çin'de son yılllarda sıklıkla tanıtılan SUV modellerine bir yenisi eklendi. Bu sefer elektrik motorlu olmayan aracın ismi de tasarımı da birçok Avrupa merkezli üreticiyi andırıyor.

Agresif yüzünde Cupra ve Maserati modellerinden izler görmek mümkün olan araçta siyah renkli jantlar ve dikkat çekici bir karakter çizgisi bulunuyor. Yatık bagaj kapağı camı, spoiler ve LED stoplar da sportif duruşu pekiştirmiş.


İç mekana geçildiğinde, model isminin hakkını verdiği görülen X5'in bu bölümü de BMW raflarından alınmış gibi. Dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekranın haricinde havalandırma ızgaraları ve hatta kumanda düğmeleri bile Alman markayı andırıyor.

Kaputu altında 1.5 litre hacimli, turbo beslemeye sahip, benzinli bir motor bulunan araç 180 beygir güç, 300 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımansa gücü ön aksa aktarıyor.