20 Eylül 2018 Perşembe
Audi e-tron
Elektrikli otomobil tanıtımları son sürat devam ediyor. Sırada Audi var. Alman markanın ilk elektrikli seri üretim otomobili, pek de sürpriz olmayan bir şekilde bir SUV şeklini aldı ve Mercedes EQC'ye doğrudan rakip oldu.
Q5 ile Q7 arasında kalan bir boya sahip olan otomobilin köşeli hatlara sahip tasarımı diğer Audi modellerini andırıyor. Platin grisi renginde sunulan detayların haricinde aerodinamik olarak optimize edilmiş jantlar ve yerlerini kameralara bırakan yan aynalar dikkat çeken noktalar. LED aydınlatma grubu ve şişkin çamurluklar da güçlü görünümü sağlayan noktalardan ikisi.
İç mekanında da A8 gibi son dönemde tanıtılan Audi modellerine gönderme yapan otomobilde dijital gösterge panelinin yanında bir çift dokunmatik ekran yer alıyor. Farklı rente deri döşemenin seçilebildiği kokpitte vites seçme kolu, değişik tasarımıyla dikkat çekerken arkasında yer alan büyük depolama kısmı da kullanışlı.
Kullanışlılıktan bahsetmişken e-tron'un bagaj hacminin 660 litre olduğunu belirtelim. Arka koltuklar yatırıldığında 1.725 litreye ulaşan hacim yine de yetmezse ön aksın üzerinde de 60 litrelik bir bölüm kullanıma alınabiliyor. Pnömatik süspansiyon sistemi de standart donanımda.
Her iki aksta da birer elektrik motoru barındıran otomobil 360 beygir güç üretebilse de overboost sayesinde kısa süre için 408 beygir güç, 660 Nm tork alınabiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemiyle 0'dan 100 km/s sürate ulaşmak 5.7 saniye sürerken maksimum sürat 200 km/s'te sınırlanmış.95 kWh kapasiteli pilleriyle 400 km menzil sunan aracın 150 kW şarj istasyonunda %80 doluluğa ulaşması 30 dakika sürüyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder