Elektrikli araç tanıtımlarına Genesis ile devam ediyoruz. Hyundai'nin premium markası, en büyük sedan modeli G80'i elektriklendirdi. Aracı isimlendirme konusunda pek de yaratıcı davranmayan Genesis, dikkat çekici performans verileri sunuyor.
Dış tasarımında büyük değişiklikler bulunmayan otomobilin yenilenen ön tamponu biraz daha köşeli hale gelmiş. Büyük ön panjurun şekli değişmese de delikleri kapatılmış. Yenilenen jantlar ve yan kısmına etekler eklenen arka tampon da diğer farklılıklar. Ayrıca depo kapağıyla egzoz çıkışlarının iptal edilmesi de sürpriz değil.
İç mekanda tasarım anlamında bir yenilik olmasa da elektrikli araca özel grafiklere sahip dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran dikkatlerden kaçmıyor. Aurıca modelin bu bölümünde geri dönüştürülmüş malzeme kullanımı artırılmış. Ayrıca ekstra sessizlik için iç mekana gürültü iptal eden ses sistemi de eklenmiş.
370 beygir güç, 700 Nm tork üretebilen otomobil iki elektrik motoruna ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip. 0'dan 100 km/s sürate 4.9 saniyede ulaşabilen aracın batarya kapasitesi açıklanmamış olsa da menzilinin 500 km üzerinde olacağı bildiriliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder