7 Mart 2020 Cumartesi

Mercedes-AMG E53 4MATIC+


Makyajlı Mercedes E Serisi ailesi genişliyor. Alman firma ilk olarak gamın alt kısmında kalan seçenekleri tanıttıktan sonra işleri AMG'ye devretti. Şimdi sıra bu üç harfe sahip versiyonların en düşük güçlüsünde.

Yenilenen aydınlatma grubuyla birlikte bir AMG'den beklenen Panamericana ön panjur, daha agresif görünümlü tamponlar, dörtlü egzoz çıkışları, daha geniş yan etekler, küçük spoiler ve isteğe göre 19 veya 20 inç çaplı alınabilen jantların tamamına sahip olan otomobil hem sedan hem de station wagon olarak sunuluyor.


Önde 370, arkadaysa 360 mm çaplı fren diskleriyle donatılan modellerde adaptif süspansiyon sistemi ve AMG Dynamic Plus paketi sunuluyor. Ayrıca dört tekerlekten çekiş sistemine de drift modu eklenmiş.

İç mekanında daha sportif koltuklar, AMG grafikli dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi, karbon fiber trim parçaları ve metal pedal seti sunulurken sabit kafalıklı ön koltuklar opsiyonel olarak alınabiliyor.


Turbo beslemenin yanında küçük bir de kompresör beslemeye sahip 3 litre hacimli, sıralı 6 silindirli motoru 435 beygir güç, 520 Nm tork üretebilen otomobilin elektrik desteğiyle, kısa süre için 457 beygir güç, 770 Nm tork üretebildiğini belirtelim. 9 ileri vitesli otomatik şanzımanla sedan seçeneği 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşan E53'ün wagon gövdesi aynı iş için 4.6 saniyeye ihtiyaç duyuyor. Maksimum süratse 250 veya 270 km/s'te sınırlandırılıyor.

1 yorum:

  1. konforsuz süper sport otomobillere ihtiyaç yok bence. ki daha bunun e63'ü var, 0-100'ü 3 saniye dolaylarında olacaktır.

    YanıtlaSil