Porsche, bir süredir Nürburgring'de test ettiği GT4 RS'i sonunda resmen tanıttı. 718 ailesinin en hızlı versiyonu olan otomobil, pist için üretilen bir yol otomobili. Aracın bu özelliği, 7:04:511'lik Nordschleife süresinden de anlaşılabiliyor.
Birçok aerodinamik değişikliğe sahip olan otomobilde daha büyük, açısı ayarlanabilir splitter ve tampon yanlarına eklenmiş deflektörler bulunuyor. Karbon fiber ön bagaj kapağında hava girişleri yer alırken ön çamurluklar üzerinde hava çıkışları var.
20 inç çaplı jantları tek bijonlu hale gelen GT4 RS'in kapıları arkasında yer alan camlar da hava girişi haline gelmiş.Arkaya üstten bağlantılı daha büyük bir spoiler eklenirken difüzörün kenarlarına yeni parçalar eklenmiş. Ayrıca egzoz çıkışları da modele özel.
Weissach paketiyle donatıldığında birçok karbon fiber parçaya kavuşan aracın jantları dövme alüminyumdan dövme magnezyuma dönerken egzoz sistemi de titanyum oluyor. Süspansiyon sistemi standart Cayman'a göre 30 mm alçaltılan otomobilin yere basma kuvveti de GT4'ünkünden yaklaşık %25 daha fazla. Süspansiyon ayarları da modele özel.
GT4'ten 35 kg daha hafif olan otomobilin iç mekanında, Weissach paketiyle birlikte karbon fiber koltuklar, inceltilmiş camlar ve takla kafesi gelirken Alcantara ve karbon fiber trim parçaları standart donanımda.
Kaputu altında 4 litre hacimli, atmosferik emişli, 6 silindirli bir Boxer motor bulunan otomobil 510 beygir güç, 470 Nm tork üretebiliyor. 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımanla gücü arkaya ileten modelin 0-100 km/s deparı 3.4 saniye sürerken maksimum sürat 315 km/s.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder