Blogda yer alan son 10 haberin elektrikli otomobillerden bahsetmesinden sıkıldıysanız müjde! Fiat'ın Güney Amerika pazarların satışa sunduğu Toro'nun Nisan ayında makyajlanmasının ardından aynı operasyon ikizi Ram 1000 için de yapıldı. Ben de ilkini neredeyse 6 ayla kaçırdığım yenilikleri paylaşmaya karar verdim.
Bol girinti çıkıntıya sahip kaput ve artık tek parça olan büyük ön panjuruyla dikkat çeken ikilide LED farlar kullanılıyor. Gümüş renkli koruma bölümü daha büyük olan ön tamponda kullanılan LED sis farlarıysa küçülmüş. Yeni tasarım jantlar, çamurluk korumalarının üzerine atılan çentik ve farklı gövde renkleriyle dikkat çeken otomobilin arka bölümündeyse bir yenilik yok.
İç mekanında da büyük yenilikler olan pick up artık dijital gösterge paneline sahip. Ayrıca orta konsolda yer alan dokunmatik ekran da çok daha büyük bir şekilde karşımıza çıkıyor. Havalandırma sistemi kumandaları da daha kaliteli görünen ikilide donanıma temassız şarj istasyonu ve farklı döşemeler eklenmiş. Ayrıca ön yolcu konsolu ve bu bölümün üst kısmı da daha çok depolama alanı sunacak şekilde yenilenmiş.
Fiat 500X ve Jeep Renegade gibi modellerin temellerini paylaşan araçta yine bu otomobillerin motorları görev yapıyor. Toro'nun kaputu altında yer alan 1.3 litre hacimli benzinli motor 185 beygir güç, 270 Nm tork üretebilirken Diesel motor 170 beygir güç, 350 Nm tork üretebiliyor. İlk motor sadece önden çekiş ve 6 ileri vitesli otomatik şanzımanla sunulurken ikincisi dört tekerlekten çekişli olarak da alınabiliyor ve 9 ileri vitesli otomatik şanzımanla eşleştiriliyor.
Ram 1000'de ise bu iki motor görev yapmıyor. Onlar yerine Toro'da eskiden sunulan atmosferik emişli, benzinli motoru kullanan araç 130 beygir güç, 170 Nm tork üretebiliyor. Bu seçenek de sadece önden çekişli ve 6 ileri vitesli otomatik şanzımanla sunulmakta. Ram'in yükleme kapasitesi 650 kg olarak açıklanırken Toro'da bu değer 1 tona kadar çıkıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder