Renault'yu ticari segmentte temsil eden en ünlü modellerden olan Master yeni nesline kavuştu. Markanın binek modellerinden alınan bazı detaylara sahip olan ticaride Diesel ve elektrik motorlarının yanında hidrojen yakıt hücresi opsiyonu da sunulacak.
Kısa burun yapısı ve dik panjurunu koruyan Master'da görev yapan LED farlar, markanın binek modellerine göndermeler yapıyor. Önceki nesilde yatay şeritlerin bol olduğu ızgaralarda dikey ve sık yerleştirilmiş çubuklar görülebiliyor. Modelin farklı uzunluk ve yükseklikte gövdeye sahip seçenekleri bulunuyor.
Siyah renkli gövde koruması tasarımı önceki nesil araçla paylaşılırken arka tampon basamak olarak da kullanılabiliyor. Yükleme hacmi 11 ile 22 metreküp arasında değişirken yükleme kapasitesi 4 tonu buluyor. Kabinde sunulan depolama hacmiyse 135 litre.
Söz kabinden açılmışken, eskisinden daha köşeli bir tasarım sunan kokpitte dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekran haricinde otomatik şanzımanlı araçlarda direksiyon simidi arkasına eklenen vites kolu görülebiliyor. Sinyal kolu ve havalandırma kumandalarıysa binek Renault modellerinden tanıdık.
Daha geniş kayar kapı ve yükleme uzunluğuna da kavuşan Master'ın Diesel motorunun 105, 130, 150 ve 170 beygir güç üretebilen seçenekleri mevcut. Elektrik motorlu seçeneklerin her ikisi de 300 Nm tork üretse de güç, 130 veya 143 beygir olarak seçilebiliyor. Düşük güçlü aracın 40 kWh kapasiteli bataryaları 180 km menzil sağlarken diğerinde kullanılan 87 kWh kapasiteli bataryalar 410 km menzil sunabiliyor. 130 kW DC şarj desteği sunan bu seçenek V2G ve V2L şarj imkanı da sunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder