Standart 4 Serisi modellerinin makyajı en güçlü üyelere de yansıdı. Bu nedenle görsel yenilikleri çok şaşırtmayacak olan M4'lerin bir tanesinde motor da güçlendi. Bununla birlikte yapılan güncellemeler performansa çok yansımamış.
Kardeşlerinde olduğu gibi yeni iç desenlere sahip far ve stop grubuna kavuşan otomobillerde yeni jant ve gövde rengi seçenekleri yanında gövde grafik paketleri de sunuluyor. İç mekandaysa yine makyajlı kardeşlerden gelen direksiyon simidi, daha büyük ve bombeli ekranlar, düğme sayısı azaltılmış orta konsol ve yeni havalandırma ızgaraları görülebiliyor. Otomatik şanzımanlı araçlardaysa vites kolu korunmuş.
Giriş seçenekleri, 3 litre hacimli, sıralı 6 silindirli ve çift turbo beslemeli motorun 480 beygir güç üretebilen seçeneğine sahip olan otomobil arkadan itişli ve manuel şanzımanlı olarak sunuluyor. Competition armalı araçlarda güç 510 beygire yükselirken 8 ileri vitesli otomaitk şanzıman standart hale geliyor.
Dört tekerlekten çekişli olarak sunulan Competition seçeneklerindeyse motor gücü 530 beygire yükselmiş. torksa 650 Nm'deki seviyesini koruyor. Coupé seçeneği 0'dan 100 km/s sürate 3.4 saniyede ulaşabilen araçların maksimum sürati 250 km/s'te sınırlı olsa da ek ücret karşılığında limitör 290 km/s'e çekilebiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder