Mercedes-AMG'den beklenen haber sonunda geldi. Haziran ayında hafifçe güncellenen 4 kapılı GT ailesi en güçlü versiyonuna kavuştu. Şarj edilebilir hibrit sisteme sahip araç, şimdilik AMG armasına sahip en güçlü model.
Yeni aracı diğerlerinden ayırmaksa zor. Ön tamponda yer alan hava girişlerinde kullanılan dikmeler, 20 ve 21 inç çaplı jantlar, ön çamurluklarda görülen E Performance armaları ve arka tampona eklenen şarj kapağı öne çıkan detaylar arasında. Adaptif ve havalı süspansiyon sistemiyle karbon seramik fren disklerini standart donanımda sunan araçta bu diskler önde 420, arkadaysa 380 mm çaplı.
İç mekanda bir tasarım farklılığı sunmayan otomobilde kullanılan yeni direksiyon simidinde toplam 7 sürüş modu seçilebiliyor. Gösterge paneli ve dokunmatik ekranda da hibrit sistem güç akışını gösteren detaylar dışında farklılık bulunmuyor.
Gelelim kaput altına. Birçok AMG modelinden tanıdığımız 4 litre hacimli, çift turbo beslemeli, V8 motoru kullanmaya devam eden araç bu üniteden 639 beygir güç, 900 Nm tork üretebiliyor. Arkaya yerleştirilen elektrik motoru da eklenince değerler 843 beygir ve 1.470 Nm'ye ulaşıyor.
9 ileri vitesli otomatik şanzımana ve dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olan araçta drift modu da yer alıyor. 0'dan 100 km/s sürate 2.9 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 316 km/s. 6.1 kWh kapasiteli bataryalarsa 12 km menzil sunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder