2 Ocak 2012 Pazartesi

Chrysler 200 Super S


Sebring'in yeni yüzü olarak karşımıza çıkan Chrysler 200, 2011 Detroit otomobil fuarı sırasında Super S isimli bir konsept versiyona kavuşmuştu. Aynı fuarın 2012 yılında düzenlenen ayağında Super S'in seri üretim modellerini sergileyecek olan firma bu paketi iki etaplı olarak sunacak.

İlk etapta daha çok görselliğe yönelik değişiklikler yapmayı seçen Chrysler, ön tamponun alt kısmına bir splitter eklerken ön panjur siyaha boyanmış. Yan etekleri genişletilen aracın bagaj kapağı üzerine bir spoiler eklenirken arka tampon altına bir difüzör ve dörtgen şekilli çift egzoz çıkışı entegre edilmiş. Gri veya siyah renkli olarak alınabilen 18 inç çaplı jantlarla da donatılan araçta krom kaplamalar da kullanılmış.

İkinci etap modifikasyon çalışması performansa yönelik olan aracın bu paketinde yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon sistemi, yeni bir hava emiş sistemi ve sportif ses yayan bir egzoz sistemi bulunuyor.

2 yorum:

  1. bir tek bana mı böyle geliyor yoksa bu aracın coupe versiyonunu yapsalar voleyi vuracaklarmış gibi hissediyorum. çok tatlı coupe olur bu araçtan.

    YanıtlaSil
  2. Sedan modelinden daha hoş olacağı kesin. Üzeri açılabilen versiyonu var. Onda Super S donanımı olmasını bekliyorum ben.

    YanıtlaSil