5 Ocak 2012 Perşembe

Dacia Lodgy


Arazi aracı Duster ile dikkatleri üzerine çeken Dacia şimdi de MPV segmentine el atıyor ve daha önce yarış versiyonunu tanıttığı Lodgy'nin seri üretim versiyonu üzerindeki perdeyi kaldırıyor.

4.5 metre boya sahip olduğu belirtilen aracın 5 ve 7 koltuklu versiyonlarını sunacağını açıklayan Dacia'nın, bu modelle birlikte ailede bulunan araçların tasarımlarındaki yumuşamayı da gözler önüne serdiği bir gerçek.

Özellikle önden bakıldığında modern rakiplerinden bir eksiği görünmeyen Lodgy'nin belirginleştirilmiş çamurlukları da güçlü bir duruş sergilerken arka kısımda orijinal tasarımlı stoplar dikkat çekiyor.

Bu arada Lodgy'nin genel tasarımında ana firma Renault'nun Grand Scénic modeline göndermeler yaptığını belirtsem sanırım kimse şaşırmayacaktır.

5 yorum:

  1. James May'in favori otomobili olur :)

    YanıtlaSil
  2. Ona şüphe yok. Hem Dacia, hem de MPV :)

    YanıtlaSil
  3. bu tasarım yumuşak hatların oldukça ideal bi halidir. fazlası kötüye gider. renault'un dacia'ya bu tasarımı lütfetmesi çok ilginç bir yandan. iyi satacak bir model daha

    YanıtlaSil
  4. euro n-cap'ten 3 yıldız aldı. sanırım piyasaya sürülmeden önce bazı iyileştirmeler yapılıp tekrar bir euro n-cap sonucu almaya çalışacaklar.

    YanıtlaSil
  5. Bu araç ne kadar çabuk yayıldı ya.Yolda yürürken %90 bir tane görüyorum.Ümraniye'de oturuyorum,Çakmak'ta Renault bayisi var,önünden her geçtiğimde satın alınan bir Lodgy görüyorum.Bence bu araç Duster'dan daha çok satacak ve insanımızı MPV'lere yöneltecek. :) (çok şey istiyorum galiba :D )

    YanıtlaSil