Porsche 911 modellerine göndermeler yapan özel üretim araçlar genelde standart bir restomod olarak karşımıza çıksa da arada bir Tuthill GT One gibileri de görülebiliyor. 90'lı yılların sonunda ortaya çıkan ve asıl işi yarışmak olan GT1'in modern bir yorumu olan otomobil sadece 22 örneğe sahip olacak.
Ortadan motorlu yapısıyla dikkat çeken otomobil aslında sade bir görünüm sunuyor. İnce yapılı splitter, derin hava çıkışlarına sahip ön bölüm, yuvarlak LED farlar, ön çamurluklara yerleştirilen aynalar, aerodinamik jantlar, tavana ve arka çamurluğa eklenen hava girişleri, yan camlar, ön çamurluklar ve spoiler kenarlarına eklenen hava çıkışları ve difüzör üzerinde görülen çift egzoz çıkışı sade bir sportiflik sunmuş.
Kokpitin ana hatları klasik 911 modellerine göndermeler yapsa da dijital gösterge paneli ve ince kollu direksiyon simidi modern duran araçta ince tutulan vites konsolunda şalterli kumandalar kullanılmış. Karbon fiber gövdeli aracın derin yapılı koltukları da sahip olduğu performans hakkında ipucu veriyor.
Karbon seramik fren disklerine sahip olan otomobilin ağırlığı yaklaşık 1.200 kg. 4 litre hacimli, 6 silindirli Boxer motoru atmosferik emişli haliyle 500 beygirin üzerinde güç üretebilirken turbo beslemeyle güç 600 beygir üzerine çıkıyor. Ayrıca 7 ileri vitesli, çift kavramalı şanzıman haricinde manuel ünite de alınabiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder