21 Mayıs 2022 Cumartesi

BMW M4 CSL


BMW, M departmanının 50. yılını etkileyici bir şekilde kutluyor. En performanslı M4'ü tanıtan Alman üretici, sadece 1.000 örneğini üreteceği bu otomobilin Nürburgring Nordschleife'yi 7:20.2 gibi bir sürede turladığını ve bu işi yapan en hızlı seri üretim BMW olduğunu belirtti.

Önden bakıldığında içerisi neredeyse tamamen boş bırakılan ön panjur, büyük splitter ve sarı renkli gündüz aydınlatmalarıyla dikkat çeken otomobilin birçok noktasında kırmızı renkli şeritler kullanılmış. Tavan haricinde kaput ve ucu spoiler şeklinde tasarlanan bagaj kapağı da karbon fiberden üretilen aracın logoları da eski M araçlarınınkine benzer şekilde tasarlanmış.

Önde 19, arkadaysa 20 inç çaplı olan siyah renkli jantları da hafifletilmiş olan modelin 3 boyutlu iç desene sahip stopları da Laser LED teknolojisi sunuyor. Egzoz ve çekiş sistemleri elden geçirilen araçta karbon seramik fren diskleri ve kırmızı renkli kaliperler de standart olarak sunuluyor. Kaput altında kule gergisinin daha da büyüdüğü görülebilirken fren hissi de ayarlanabiliyor.

Ağırlığında 109 kg düşüş kaydedilen M4 CSL'in iç mekanında sırtlık ve kafalık bölümleri sabit karbon fiber koltuklar ve karbon fiberden üretilmiş ara konsol kullanılmış. Arka koltukları bulunmayan aracın direksiyon simidi Alcantara kaplı. Bu arada dokunmatik ekran ve 10 hoparlörlü ses sistemi korunsa da koltuk yükseklikleri sadece yetkili serviste ayarlanabiliyor.

Çift turbo beslemeli, 3 litre hacimli, sıralı 6 silindirli motor 550 beygir güç, 650 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla güç arka aksa aktarılırken 0-100 km/s deparı 3.7 saniyede tamamlanıyor. Maksimum sürati 307 km/s olan aracın 0-200 km/s hızlanmasıysa 10.7 saniyede tamamlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder