26 Şubat 2020 Çarşamba

Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+


Mercedes-AMG'nin model ailesi genişlemeye devam ediyor. Ürün gamına katılan en güçlü GLA seçenekleri bir kere daha iki farklı güç seviyesine sahip olacak. Üstelik Avrupa pazarında sadece yüksek güçlü araç satılacak.

AMG armalı modelin sunduğu farklılıklar sürpriz değil. Panamericana ön panjur, geniş hava girişlerine, splitter ve deflektörlere sahip ön tampon, 19, 20 veya 21 inç çaplı jantlar, daha büyük spoiler, dörtlü egzoz çıkışları ve karartılmış krom detaylar standart veya opsiyonel olarak alınabiliyor.


Süspansiyon ve direksiyon sistemlerinde geliştirmeler yapılan otomobilin frenleri de çok daha güçlü. Standart araçlarda, önde 350 mm çaplı diskler ve 4 pistonlu kaliperler kullanılırken opsiyonel olarak 360 mm çaplı diskler ve 6 pistonlu kaliperler sunuluyor.

İç mekanda da benzer modifikasyonlar var. Alt kısmı düzleştirilmiş, Alcantara direksiyon simidi, yüksek yan desteklere ve sabit kafalıklara sahip ön koltuklar, metal pedal seti ve AMG modellerine özel grafiklere sahip dijital gösterge paneliyle dokunmatik ekran farklılıkları tamamlıyor.


Kaputu altında tanıdık 2 litre hacimli, turbo beslemeli motoru bulunduran GLA45, 387 beygir güç, 480 Nm tork üretebiliyor. GLA45 S'te ise aynı ünite 421 beygir güç, 500 Nm tork sağlayabiliyor. Araçların tamamında dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman kullanılıyor. GLA45 S'in 0'dan 100 km/s sürate ulaşması 4.3 saniye sürerken maksimum sürat 250 veya 270 km/s'te sınırlandırılabiliyor.

1 yorum:

  1. mercedes model çeşidi olarak en yüksek rakama ulaşan marka rekorunu falan kırdı mı?

    her modelin ayrı suv versiyonu çıktı, station, hatchback, amg...

    YanıtlaSil