Porsche Taycan'ın ardından bu otomobilin teknik ikizi Audi e-tron GT de güncellendi. Tasarım konusunda, aynı Porsche'de olduğu gibi büyük yenilikler sunmayan aracın görünmeyen noktalarında yapılan değişiklikler çekiciliğini artırmış.
Ana hatlarında bir değişiklik olmayan otomobilin yenilenen ön tampon tasarımları daha sportif bir duruş sağlıyor. Jant seçenekleri de yenilenen e-tron GT ailesinde yeni gövde renkleri de sunuluyor. Arka bölümdeyse tamponun alt bölümünün yeniden şekillendirildiği görülebiliyor.
İç mekanda da yeniliklerin sayısı az. Yenilenen direksiyon simidinin hem alt hem de üst bölümü düzleştirilmiş. Dokunmatik düğmeler de sunan bölümde sürüş modu ve overboost tuşları da yer alıyor. Yeni koltuklar, farklı döşeme ve trim parçaları da donanıma eklenmiş. Opsiyonlar arasında geçirgenliği değiştirilebilen cam tavan da bulunuyor.
Süspansiyon sistemi yenilenen otomobil artık sert frenlemelerde gövdenin dalma hareketini engelleyebiliyor. Yönlendirilebilir arka aks da donanıme eklenmiş. Güçlendirilen fren sistemini beğenmeyen müşteriler, önde 10 pistonlu kaliperler sunan karbon seramik diskli sistemi tercih edebiliyor.
97 kWh kapasiteli yeni bataryaları önceki aracın 84 kWh kapasiteli ünitelerinden 9 kg daha hafi olan e-tron GT ailesinin rejeneratif frenleme kapasitesi 400 kW'a ulaşmış. Bazı seçeneklerinde menzil 600 km üzerine çıkarken maksimum şarj hızı 320 kW'a ulaşmış durumda.
S e-tron GT olarak adlandırılan giriş seçeneği 680 beygir güç üretebilen otomobilin RS e-tron GT seçeneği 857 beygir gücünde. RS e-tron GT
Performance ise 925 beygir güç üretiyor. Araçların 0-100 km/s deparları sırasıyla 3.4, 2.8 ve 2.5 saniye sürüyor. Maksimum süratse şimdilik en fazla 250 km/s'te sınırlandırılıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder