1 Eylül 2020 Salı

Škoda Enyaq iV


Škoda, marka tarihinin ilk elektrikli SUV modelini tanıttı. Birçok motor ve batarya kombinasyonuna sahip olan aracın dış tasarımı etkileyici, iç tasarımıysa sade. Araçların sunduğu menzilse etkileyici boyutlara ulaşabiliyor.


Köşeli hatlarıyla marka'nın genel çizgilerine sahip olsa da ön panjur tasarımıyla BMW modellerini hatırlatan Enyaq'ın LED farları ve 21 inç çaplı jantları da bu havayı pekiştiriyor. Dar yan cam yüzeyleri, alçak yapılı tavan rayları, şık spoiler ve yatay yerleşime sahip LED stoplar da dinamik görünümü pekiştirmiş.

İç mekanında sadelik hakim olan otomobil küçük bir dijital gösterge tablosuna sahip. 13 inç büyüklüğe sahip dokunmatik ekransa markanın kullandığı en büyük bilgi-eğlence ekranı. Farklı renkte deri döşemeler ve sayıları azaltılmış fiziksel düğmelerin haricinde alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi de ön bölümde dikkat çekiyor.


Artırılmış gerçekliğe sahip head-up display, adaptif hız sabitleme ve yine adaptif şeritte kalma asistanı gibi yardımcılara sahip otomobilin bagaj hacmi 585 litre. 4.649 mm boya, 1.879 mm genişliğe ve 1.616 mm yüksekliğe sahip modelin aks mesafesi 2.765 mm.

Beş farklı güç çıkışı sunan Enyaq'ın ilk üç seçeneği arkadan itişli. 148 beygir güç, 220 Nm tork üretebilen aracın ardından 180 beygir güç, 310 Nm tork üretebilen versiyon geliyor. Arkadan itişli modeller 204 beygir güç, 310 Nm tork üreten otomobille tamamlanıyor.


Çift elektrik motoruna sahip dört tekerlekten çekişli Enyaq modelleriyse 265 beygir güç, 425 Nm tork ve 299 beygir güç, 460 Nm tork üretebiliyor. RS armalı kinci araç 0'dan 100 km/s sürate 6.5 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 180 km/s'te sınırlandırılmış. 55, 62 ve 82 kWh kapasiteli bataryalarsa 340 ile 510 km arasında menzil sunabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder