5 Mart 2010 Cuma

GQbyCitroën








Fransız üretici Citroën'in Cenevre çıkartması sürüyor. DS3 Racing modelinin tanıtılmasının ardından DS High Rider ve Survolt konseptlerini de sergilemeye başlayan üretici bir kere daha şık bir hatchback konseptiyle karşımızda.

Oldukça basık bir tavan çizgisine sahip olan otomobilin küçük arka kapıları Mazda RX-8'de olduğu gibi geriye doğru açılıyor. Dev jantları ve şişik çamurlukları aracı oldukça güçlü gösterirken arka tamponun kenar kısımlarına yerleştirilen iki egzoz çıkışı sportif havayı tamamlıyor.

İç mekanı da dışı gibi fütüristik olan aracın göstergeleri üç bölüme ayrılırken direksiyon simidinin altı düzleştirilmiş.

Hibrit güç üretiminin benzinli ayağında görev yapan motor, diğer PSA araçlarından ve Mini modellerinden tanıdığımız turbo beslemeye sahip, 1.6 litre hacimli ünite. Ne benzinli motorun ne de elektrik motorunun performans verilerini açıklayan Citroën, otomobilin 0'dan 100 km/s sürate 4.5 saniyede ulaşabildiğini ve maksimum süratinin 250 km/s'te elektronik olarak sınırlandırıldığını belirtiyor. Otomobilin kilometre başına yaptığı CO2 salınımıysa 80 gram olarak açıklandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder