Jeep, markayı Ford'a karşı hazırlıyor. Mavi ovalin hayata döndürdüğü Bronco karşısında biraz sönük kalacağı düşünülen Wrangler, yaz aylarında sergilenen Rubicon 392 konseptinin seri üretim haliyle şans arayacak.
Aslında dışarıdan bakıldığında sahip olduğu gücü belli eden çok detayı bulunmadığı söylenebilecek modelde hava girişine sahip kaput, dörtlü egzoz çıkışı, 17 inç çaplı jantlar ve 33 inç çaplı arazi lastikleri kullanılırken iç mekanda da bronz renkli dikiş iplikleri ve araca özel grafiklere sahip dokunmatik ekran dışında yenilik yok.
Fox amortisörler, yeni akslar, kilitli diferansiyeller ve yeni bir arazi vitesine kavuşan bu Wrangler'ın altyapısında daha çok güçlendirici çekil kullanılmış. Süspansiyon sistemi 50 mm yükseltilen araç 260 mm yerden yüksekliğe ve 825 mm su geçiş derinliğine sahip.
Kaputu altında 6.4 litre hacimli bir V8 motor bulunan Wrangler Rubicon 392, 477 beygir güç, 637 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemini standart olarak sunan modelin 0'dan 96 km/s sürate ulaşması 4.5 saniye sürüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder