18 Haziran 2020 Perşembe
Mercedes-AMG E63 4MATIC+
Mercedes ve BMW rekabeti tanıtım tarihlerine de yansıttı. Makyajlı M5'in tanıtımı üzerinden henüz bir gün geçmişken E Serisi'nin en güçlü versiyonu ortaya çıktı. Bu araçta da mekanik yenilik görmek zor.
E63'ün sunduğu tasarım farklılıkları da Mart ayında E Serisi'nin gördüğü makyaja paralel. Farklı aydınlatma grubuna sahip araçlarda yeni tamponlar, 19 ve 20 inç çaplı jantlar, Panamericana ön panjur, dörtlü egzoz çıkışı, ince spoiler ve difüzör detaylar arasında.
İç mekanda da markanın sunduğu yeni direksiyon simidine kavuşan otomobil AMG'ye özel grafiklere sahip dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekranı sunuyor. Metal pedal seti, daha sportif desteklere sahip ön koltuklar ve AMG armaları da modelin sahip olduğu kalemler arasında.
E63'ün 360 mm çaplı ön fren diskleri E63 S'te 390 mm çapa kavuşuyor. Kaliperlerde önde 6 pistonlu. Opsiyonel olarak sunulan karbon seramik diskler önde 402 mm çapa sahip. Bütün araçlarda diskler arkada 360 mm çaplı.
Kaputu altında çift turbo beslemeye sahip, 4 litre hacimli, V8 motoru koruyan araç E63'te 571 beygir güç, 750 Nm tork üretebilirken E63 S, 612 beygir güç, 850 Nm tork üretebiliyor. Arkadan itişli olabilme özelliğine sahip dört tekerlekten çekiş sistemi ve 9 ileri vitesli otomatik şanzıman standart donanımda.
E63 versiyonları, sedan gövdeyle 0'dan 100 km/s sürate 3.5 saniyede ulaşabilirken maksimum sürati 250 km/s'te sınırlanmış. Station wagon gövdeyle hızlanma süresine 0.1 saniye eklenirken maksimum sürat değişmiyor. E63 S'te ise 0-100 hızlanma süresi, gövde seçeneğine göre 3.4 ve 3.5 saniye olarak açıklanıyor. Maksimum süratlerse 300 ve 290 km/s.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder