24 Şubat 2010 Çarşamba

Hyundai i-flow


Hyundai, iki hafta önce bir eskizini tanıttığı hibrit konsepti i-flow'un ilk fotoğrafını basınla paylaştı.

Oldukça fütüristik çizgilere sahip olan otomobilin dalga formlu tasarımı dikkat çekerken 0.25 Cx değere sahip hava sürtünme katsayısı etkileyici bir değer.

İç mekanında, sadece dokunuşla değil uzaktan yapılan el hareketleriyle de kontol edilebilen bir ekrana sahip olan otomobilde kullanılan hibrit sistemin içten yanmalı motoru 1.7 litre hacimli bir turbo Diesel.

Henüz özellikleri açıklanmayan bir elektrik motoruna sahip olan otomobilin 100 km mesafede tükettiği mazot miktarı ortalama 3 litre. Aracın CO2 emisyonuysa kilometre başına 85 gram olarak açıklandı.

2 yorum:

  1. bu şekli ile üretilmesi zor görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Çok zor. Fakat bu araca bakarak i40'ın ön kısmının diğer modellere değil de ix35'e benzeyeceğini söyleyebiliriz.

    YanıtlaSil