Subaru'nun yeni model atağı devam ediyor. Elektrikli SUV modellerin ardından benzinli modellerini de yenilemeye başlayan Japon üretici, popüler modeli Outback'i yeni nesline kavuşturdu. Artık yükseltilmiş bir station wagon olmayan araç kaputu altında tanıdık üniteler sunuyor.
Çok daha köşeli bir tasarıma sahip olan yeni araçta dik yerleşimli ön panjur ve çift katlı far tasarımı kullanılmış. Yeni tasarımlı jantlar yine köşeli hatlara sahip dodiklerle çevrelenirken kapı altı korumaları ve tavan rayları da siyah renkli. Üzerinde Subaru yazan arka tampon ve spoiler için de siyah rengi kullanan üretici ince yapılı stopları bagaj kapağında birleştirmiş.
Daha yüksek bir yapıya ve araca özel bir süspansiyon sistemine sahip Wilderness donanımında daha küçük jantlar, araziye daha uygun lastikler, daha hızlı kilitlenebilen merkezi diferansiyel kilidi, özel mavi gövde rengi, altın renkli trim parçaları, C sütunu ve bagaj kapağında Wilderness armaları, dik yerleşime sahip ön korumalar ve panjura eklenen büyük Subaru yazısı sunuluyor.
İç mekanı da köşeli hatlara sahip bir tasarım sunan araç sonunda dijital gösterge paneline kavuşmuş. Dokunmatik ekranı küçülen otomobil bunun yerine fiziksel havalandırma kumanda düğmeleri sunuyor. Vites kolu da selektöre çevrilmeyen Outback, Wilderness paketinde iç mekanda altın renkli trim parçaları ve Wilderness armalı koltuk kafalıkları gibi farklılıklarla geliyor.
New York'ta tanıtılan yeni nesil Outback, kaputu altında 2.4 litre hacimli Boxer motorları kullanmaya devam ediyor. Atmosferik emişli seçeneği 182 beygir güç üretebilen aracın turbo beslemeli versiyonu 263 beygir gücünde. Her iki otomobilde de dört tekerlekten çekiş sistemi ve sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman standart olarak sunuluyor.
GÖZLERİM YALAN SÖYLÜYOR GALİBA.. YAHU YÜKSELTİLMİŞ SW GÖRÜNTÜSÜ GİTMİŞ AMA NE BİÇİMSİZ BİR ARAÇ BU BÖYLE DAHA BETER OLMUŞ CROSS DESEN DEĞİL SUV DESEN DEĞİL.. HER ŞEYE Bİ KILIF BULALIM DA O VİTES KOLU NEDİR ÖYLE YIL 97 SANKİ ŞAKA GİBİ...
YanıtlaSilGörünüşe bakılırsa Subaru firması Legacy modelinin üretimini durdurduktan sonra Outback modelini Legacy'den bağımsız bir model olarak üretmeye karar verdi. Ne ironik değil mi, Outback modeli Legacy'nin bir yan modeli olarak üretilmeye başlanmıştı.
YanıtlaSilBOYNUZ KULAĞI GEÇTİ YANİ :))) SEN AMERİKALAR GÖRMÜŞ, ORALARDA TEST SÜRÜŞLERİ YAPMIŞ ADAMSIN.. TR PİYASASINDA ZATEN OLUCU DEĞİL SUBARU EN KRAL ARABAYI YAPSA SATACAĞI 100 ADET.. AMERİKALILARIN BEĞENİSİNE GÖRE Bİ AYAR GEÇMİŞLERDİR BELKİ.. HONDA TOYOTA NİSSAN ÜÇLÜSÜNE PEK YAKLAŞAMIYOR AMA ..
Sil