Ford'un model gamında hemen her model yenileniyor. Geçtiğimiz günlerde Fiesta'nın gördüğü makyajın ardından Tourneo Connect yeni nesline kavuşurken şimdi de sıra geldi Focus'a. Modelin yeni tasarımı iç mekana da yenilik getirmiş.
İncelen LED farlar, yenilenen ön panjur ve tamponuyla Seat León'a göz kırpan bir tasarıma kavuştuğu söylenebilecek Focus'un panjur ve tampon ikilisi, jantlarla birlikte donanıma göre farklılık gösteriyor. Yeni gövde renkleri ve jant opsiyonları donanıma eklenirken arka kısımda en büyük değişiklik stopların farklı iç tasarımları olmuş.
İç mekanda dijital gösterge paneli ve üç kollu direksiyon simidini koruyan Focus, 13.2 inçlik bir dokunmatik ekrana kavuşmuş. Havalandırma ve ses sisteminin birçok kumandasını da içerisine alan ekran nedeniyle orta konsolda fiziksel düğmelerin sayısı aşağıya çekilmiş. Ayrıca Focus ST, Fiesta ST'de olduğu gibi Recaro koltuklara veda etmiş.
Aslında kaput altında bir yenilik sunmayan otomobilin 1 litre hacimli benzinli motoru, turbo besleme sayesinde 100 ve 125 beygir güç üretebilen iki seçeneğe sahip. Sadece manuel şanzımanla alınabilen ikili haricinde 7 ileri vitesli, çift kavramalı şanzımanla da tercih edilebilen hafif hibrit versiyonlarsa 125 ve 155 beygir güç üretebiliyor.
Diesel tercih eden müşterilere 1.5 litre hacimli üniteyi sunmaya devam eden Ford, 95 ve 120 beygir güç üretebilen motoru manuel veya 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla sunarken performans meraklıları için üretilen ST'nin 2.3 litre hacimli motoru 280 beygir güç üretmeye devam ediyor.
ic mekan kalitesi (ekran disinda) egea ile yarisir
YanıtlaSilDış tasarımı biraz düzelmiş. İç mekan ise rakiplerinin çok gerisinde bence bilhassa PSA grubunun...
YanıtlaSil