10 Ocak 2017 Salı

Toyota Camry


Bu yıl Detroit otomobil fuarında birçok yeni otomobil tanıtılsa da aslında aralarından en başarılısı zor tahmin edilecek bir model. A.B.D.'nin en çok satan sedan modeli olan Camry bu aracın ta kendisi.


4.859 mm boyuyla küçük bir otomobil olmayan 8. nesil Camry 1.440 mm yüksekliğe sahip. Alman markalarının yaptığı gibi farklı donanımlarda farklı tamponlar kullanmaya başlaya Toyota bu sayede sanki birkaç Camry tanıtmış gibi bir duruma düşmüş.


LED farlar, camların altına sabitlenen yan aynalar, ince bir ön panjur ve LED stoplar bütün versiyonlarda görülürken Hybrid seçeneklerde dev ön hava girişi dikkat çekiyor. Sportif paketlerdeyse agresif görünümlü ön tampon, 19 inç çaplı jantlar, siyah renkli tavan, difüzör, ince spoiler ve dörtlü egzoz çıkışı bulunuyor.


İç mekanında daha sade bir tasarım dikkat çeken Camry'de üç kollu direksiyon simidi, ortasında renkli ekran bulunan gösterge paneli, entegre dokunmatik ekrana sahip geniş orta konsolu, panoramik cam tavanı ve opsiyonel olarak sunulan kırmızı renkli deri döşemeleri gözlerden kaçmıyor.


Söylentilerin aksine kaputu altında heyecan verici bir yenilik sunmayacağı açıklanan Camry, 2.5 ve 3.5 litre hacimli benzinli motorlar kullanmaya devam ediyor. Bu ikili 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla sunulurken benzinli motor olarak 2.5 litre hacimli üniteyi kullanan hibrit araçta sürekli değişken oranlı otomatik şanzıman (CVT) bulunacak.

8 yorum:

  1. onu rabi hiç maserati quatroporte'ye bindinmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bir önceki nesil modellere binmiştim.

      Sil
    2. Artık Youtubedan da takip ediyorum abi çok sevecen ve sempatik bi tavrın var.

      Sil
    3. Teşekkürler. Daha iyileşecek umarım.

      Sil
  2. this is new toyota camry !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. This is a book amk o nasıl yorum

      Sil
  3. lexus ile toyota aynı ortak boyutlardaki arabalarında vw gibi ortak platform kullanıyorlarmı.yosa tamamen farklı yapılmış araçlarmı. aynı şey nissan-infinti içinde geçerlimi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Premium markalar arkadan itişli platformlar kullanırken diğerleri önden çekiş oluyor genelde. Tabi bunun istisnaları da var Mercedes GLA temelli Infiniti QX30 gibi. Bir de bazı Lexus modelleri doğrudan Toyota olarak satılıyor bazı Asya pazarlarında.

      Sil