20 Mayıs 2010 Perşembe

AC Schnitzer X6 M




BMW X6 M için gövde kiti geliştiren firmalar arasına AC Schnitzer de katıldı. Motor modifikasyonu üzerinde de çalışmaların sürdüğünü belirten firma yetkilileri aracın görünümünde ciddi değişiklikler yapmış.

Büyük çoğunluğu karbon fiberden üretilen parçalar hem dayanıklı hem de hafif yapılı. Ön tamponun alt kısmına bir splitter eklemeyi uygun gören AC Schnitzer ön tamponun üzerinde bulunan hava emiş kanalları için de yeni bir ızgara tasarlamış. Motor kaputunun da tasarımını değiştiren firma, havalandırma yarıkları açtığı kaputun üzerine motorun görülebildiği şeffaf bir kısım yerleştirmiş.

Yan etek ve basamak seçenekleri de artırılan araç için sunulan jantlar 20, 22 ve 23 inç çaplı. Arka kısmına geçildiğinde dört çıkışlı egzoz sisteminin yerine iki geniş çıkışa sahip bir ünitenin kullanıldığı görülürken bagaj kapağına eklenen spoiler ister kapağın uzantısı gibi ister ayrı bir parça gibi tasarlanıyor. Arka tamponun alt kısmına bir difüzör eklenirken gövde için çeşili çıkartmalar sunuluyor.

Otomobilin iç kısmında da değişiklikler yapan AC Schnitzer, direksiyon simidi, vites topuzu, orta ve ön konsolla kapı içlerinde karbon fiber kaplamalar kullanırken deri kaplı direksiyon simidinin şeklini değiştirmiş. Gösterge tablosu da yenilenen aracın pedal takımı alüminyumdan üretilirken iDrive sisteminin ana kumandası minyatür bir jant şeklinde tasarlanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder