Sınırlı sayıda araç üretimi yapan markalardan Bugatti, bu durumun avantajını sonuna kadar kullanmaya kararlı. Geçtiğimiz yıl Tourbillon'u tanıtan marka, tek örnek olacak Brouillard'ı önceki aracının temelleri üzerine geliştirmiş. Sabit tavanlı bir Mistral'e benzeyen modelin bütün gövde panelleri bu aracınkinden farklı.
Özellikle aerodinamik paketiyle farklılaşan bu araç Programme Solitaire'in ilk örneği. Bu program, Sur Mesure'ün de üzerinde konumlandırılmış ve yılda sadece iki adet özel araç üretecek şekilde hazırlanmış. Ettore Bugatti'nin favori atının ismine sahip olan Brouillard, Michel Perridon isimli Hollandalı bir Bugatti koleksiyoneri için üretilmiş.
Önde dikkat çeken bir splitter-deflektör ikilisine sahip olan otomobilin panjurunda ince kromajlı çıta yer alırken farların iç taraflarında hava girişleri yer alıyor. Araca özel jantlar ve ön jantların arkasına yerleştirilen kanatçıklar da farklı bir görünüm sunmuş. Kapıların arkalarında yer alan hava girişlerinin şekli de farklı.
Tavanın arkasında başlayan çift hava girişi ve açı ayarlı spoiler de bu otomobile özel tasarımlar arasında sayılabilir. Mistral'e göz kırpan ince yapılı LED stoplar aşağıda kendisini Chiron Super Sport'tan alınan dörtlü egzoz çıkışına bırakmış. Arka tampon altında yer alan büyük difüzör çıkışları da bu nedenle farklı tasarıma sahip.
İç mekanı da dışı gibi oldukça yeşil olan otomobil bu bölümde Chiron'u örnek almış. Kapı içleri ve koltuk sırtlıklarında at motiflerine sahip olan aracın vites kolunda da lazer işleme bir at başı yer alıyor. Ekose döşemeye sahip direksiyon simidi de aracın ilginç detayları arasında sayılabilir. Vites konsolunun yanlarında da aracın tek örnek plakaları görülebiliyor.
Kaputu altında da Tourbillon'un V16'sı değil Chiron'un W16'sı bulunan otomobil 8 litre hacimli ve dört turbo beslemeli üniteden 1.600 beygir güç alabiliyor. Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzıman da önceki nesil araçtan tanıdık. Bu arada Brouillard'da cam tavan kullanıldığını da belirtelim.