22 Şubat 2021 Pazartesi

Karma GS-6


Bu yıl üretimdeki 10. yaşını kutlayan Karma, aynı tasarım ve farklı bir isimle yeniden karşımızda. Fisker zamanından kalma görünümünü değiştirmeyen araç aynı zamanda 2019 yılında ortaya çıkan Revero GT'nin daha uygun fiyatlı bir seçeneği olarak görülebilir.

Aracın ismi değişmiş olsa da ilginç tasarımda bir yenilik yok. Uzun, geniş ve alçak yapısını koruyan otomobilde kullanılan 21 ve 22 inç çaplı jantlar da organik hatlarla uyum içerisinde. İç mekanda da dijital gösterge paneli ve dokunmatik ekrana sahip sade konsolda bir yenilik görünmezken dokunmatik kumandalara kavuşan direksiyon simidi ve metal pedal seti dikkat çekiyor.

Menzil uzatıcılı bir elektrikli otomobil olan GS-6'da kullanılan iki elektrik motoru arkada konumlandırılmış ve 544 beygir güç, 748 Nm tork üretebiliyor. 28 kWh kapasiteli bataryalar 130 km menzil sunsa da 1.5 litre hacimli, turbo beslemeli motorun yardımıyla bu menzil 580 km'ye uzuyor. Bu arada piller, dışarıdan da şarj kabul ediyor.

0'dan 100 km/s sürate yaklaşık 4 saniyede ulaşabilen otomobilin GSe-6 isimli, daha büyük bataryalara sahip ve menzil uzatıcısı olmayan elektrikli seçeneğiyse yakında piyasada olacak. Bu modelin 480 km menzil sunması bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder