Land Rover, bir taraftan şarj edilebilir hibrit modeller geliştirirken diğer taraftan benzin katili motorları farklı araçlarına uyguluyor. Büyük hacimli bir V8'e kavuşan en güncel modelse daha çok arazi performansıyla öne çıkan Defender oldu.
Dış görünümünde büyük bir değişiklik yaşanmayan aracın sunulduğu gövde rengi seçenekleriyse azaltılmış. Gövde üzerinde yer alan detaylar koyu renkli hale getirilirken 22 inç çaplı jantlar ve dörtlü egzoz çıkışı standart olarak sunuluyor. V8 armaları ve önde mavi renkli sunulan fren kaliperleri de aracı kardeşlerinden ayırıyor.
Kapı eşiklerinde de yolcuları karşılayan V8 arması dışında iç mekanın da dışarısı gibi koyulaştığı görülebiliyor. Koltuklar ve direksiyon simidinde Alcantara döşemeler kullanan Land Rover, metal pedal seti ve daha büyük dokunmatik ekranı da bu aracın standart donanımına eklemiş.
Süspansiyon sistemi de elden geçirilen aracın kaputu altında yatan kompresör beslemeli, 5 litre hacimli V8 motor 525 beygir güç, 625 Nm tork üretebiliyor. 8 ileri vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor. 90 ve 110 gövde tipleriyle alınabilen otomobilin üç kapılı seçenekleri 0'dan 100 km/s sürate 5.2 saniyede ulaşabilirken maksimum süratleri 240 km/s.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder