Bollinger, uzun süredir prototip hallerini sergilediği B1 ve B2'nin seri üretim versiyonlarını ortaya çıkardı. Eskisinden daha kullanışlı olan ikili, güçlü elektrik motorlarını kaybetmeden yoluna devam ediyor.
Köşeli hatları, estetikten çok kullanışlılığa öncelik veren otomobillein ön bölümlerinde de bir bagaj bulunduğundan farlar arasına kapak açma kolu eklenmiş. Geniş cam yüzeyler iç mekana daha bol ışık girmesini sağlarken her iki modelin de tavanı tamamen cam kaplı. Kapılarda yer alan perçin ve açık menteşelerse Jeep Wrangler ve Land Rover Defender gibi araçları hatırlatıyor.
Dev yan aynalara sahip ikiliden B2'de sunulan yenilikse daha dikkat çekici. Prototip halinde kabinle birleşik bir kasa sunan model seri üretimde bu iki bölümü ayrımış. Bu sayede parça değişimi ve üst yapı işlemleri çok daha kolay bir hale gelmiş.
İç mekanı sürpriz bir şekilde 50 yıllıkmış gibi duran otomobillerde üç kollu bir direksiyon simidi, analıg göstergeler ve bolca şalter görev yapıyor. Araçların önde yer alan kol dayanaı bile ahşap ve metalden üretilmiş ve iç mekana sonradan eklenmiş bir tabure gibi görünüyor.
623 beygir güç, 906 Nm tork üretebilen bir çift elektrik motoru sayesinde dört tekerlekten çekişli olan araçlar 0'dan 100 km/s sürate 5 saniyenin altında ulaşabiliyor. 142 kWh kapasiteli bataryalarla donatılan B1 ve B2'nin su geçiş yüksekliğiyse 914 mm olarak açıklanıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder