İlk duyurusu Şubat ayında yapılan X-Bow GTX sonunda gerçeğe dönüşüyor. Avusturyalı markanın üzeri giderek kapanan araçlarından en gelişmişi olan otomobil tanıdık güç ünitesiyle yine yüksek performansa oynuyor.
Tasarımının son rötuşları da yapılan aracın görünümünde büyük bir değişiklik yapılmamış. İnce yapılı LED farlarını koruyan köşeli hatlara sahip aracın önünde yer alan splitter ve arkada görülen spoiler ile difüzör niyetinin ciddi olduğunu belirtiyor.
İster yan camlardan, isterse de yukarıya doğru açılan tavandan giriş yapılabilen iç mekanda karbon fiber koltuklar, üst bölümü kesilmiş ve birçok kumanda elemanıyla birlikte gösterge paneline de ev sahipliği yapan süet direksiyon simidi ve 6 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri sunulmuş.
Yükseklik ve sertliği ayarlanabilen süspansiyon sistemine de sahip olan otomobilin fren sistemindeyse önde 6, arkada 4 pistonlu kaliperler, önde 378, arkadaysa 355 mm çaplı disklere hükmediyor.
Kaputu altında Audi'den alınan 2.5 litre hacimli, 5 silindirli, turbo beslemeye sahip bir motor bulunan araç 530 beygir güç, 650 Nm tork üretebiliyor. 6 ileri vitesli, sıralı şanzımana sahip modelin ağırlığıysa sadece 1.048 kg.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder