29 Ekim 2015 Perşembe

Subaru WRX STI S207


Bu yıl Tokyo'da sergilenen araçların tamamı fütüristik konseptler değil. Ev sahibi markalardan Subaru, WRX STI efsanesinin en etkileyici versiyonlarından birisini bu organizasyonda tanıttı. Olayın üzücü olan tarafıysa 400 adetlik sınırlı üretimin tamamının Japonya pazarında satılacak olması.

Ön tamponu altına geniş bir splitter eklenen otomobilin ön panjuru yenilenirken 19 inç çaplı jantlar, S207 logoları, farklı yan etekler, hava yarıklarına sahip arka tampon ve difüzör standart donanıma eklenmiş. Fren sistemi güçlendirilen S207 yeni süspansiyon sistemi parçalarına ve egzoz sistemine de kavuşmuş.


Jantlar ve yan aynalar gibi parçaları siyaha boyanan NBR Challenge Package Yellow Edition versiyonları sadece sarı renkli gövdeyle alınabilecek ve otomobillerin 100 adedi bu paketle üretilecek. Bu versiyonda açı ayarlı büyük arka spoiler de donanıma katılmış.

İç mekanında da ufak tefek yenilikler sunan sınırlı üretim aracın gösterge tablosu yenilenirken S207 logoları ve özel paspaslar donanıma eklenmiş. Metal pedal seti, alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi ve dokunmatik ekranlı navigasyon sistemi de standart donanımda.

Otomobilin turbo beslemeye sahip 2 litre hacimli motorunu da elden geçiren Subaru bu üniteden 328 beygir güç, 431 Nm tork alabilmiş.

4 yorum:

  1. motor hacmi 2.5 tan 2.0 tekrar mı inmiş ? madem öyle neden bayraktar getirmiyor ? bayraktarın bahanesi motor 2.5 olduğundan vergisi yüksek kimse almaz diye idi şimdi bahaneleride kalmadı gerçi alacağımdan değil ama bazen yolda güzel makinalar görmek iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japonya'da 2.5 litre olmadı zaten motor hacmi. Soldan direksiyonlu pazarlara 2.5 satıyorlar malesef.

      Sil
    2. emisyona mı takılıyor ki bize ve tüm soldan direksiyon alemine ( ingiltere dahil mi ? ) iteliyorlar ?

      Sil
    3. Evet, sanırsam sorun emisyon. İngiltere'de de 2.5 litre hacimli motor. Biz de Avrupa Birliği standartlarını kullandığımızdan patlıyoruz.

      Sil