Audi, konseptlerini seri üretime almaya devam ediyor. 2021 yılında tanıtılan A6 e-tron ve 2022 yılında ortaya çıkan station wagon kardeşi A6 Avant e-tron'u yollara çıkarmaya hazırlanan Alman üretici her iki araçta da iki ve dört tekerlekten çekiş seçeneği ve etkileyici menzil sunmayı planlıyor.
4.930 mm boya, 1.920 mm ene ve 2.946 mm aks mesafesine sahip olan otomobillerin tasarımları konsept kardeşlerinden çok farklılaşmıyor. Çift katlı farların alt katı, donanıma göre farklı bölgeleri boyanabilen tamponlara şık bir şekilde gizlenirken jant çapları 21 inçe kadar çıkıyor.
Sabit kapı kolları ve yan aynalar yerine geçebilen kameralarla hava sürtünme katsayısı 0.21'e düşerken Avant için bu değer 0.24. Sportback gövdede arka silecek sunulmazken her iki gövde seçeneğinde de bagaj kapağında birleşen LED stoplar, yüzgeç anten ve aydınlatılmış logo sunuluyor.
İç mekana geçildiğinde ön konsolun Q6 e-tron'dan alındığı görülebiliyor. Dijital gösterge paneliyle aynı düzlemde yer alan büyük dokunmatik ekran ve ön yolcu ekranı, yan ayna görüntülerini yansıtan ekranlarla birlikte ortamı teknolojiye boğmuş. Metal padal seti, mat hale getirilebilen cam tavan ve 20 hoparlörlü Bang & Olufsen ses sistemi de donanıma alınabiliyor.
Sportback seçenekte 502 litre olan bagaj hacmi Avant için 592 litre. Ayrıca önde de küçük bir bagaj yer alıyor. Arkadan itişli seçeneği 367 beygir güç sunan araçların çift motor ve dört tekerlekten çekişli versiyonları 428 beygir güce sahip.
S6 e-tron, standart haliyle 503 beygir güç üretebilirken overboost fonksiyonunda güç 551 beygire ulaşıyor. 0'dan 100 km/s sürate 3.7 saniyede ulaşabilen otomobilin maksimum sürati 240 km/s'te sınırlı. 100 kWh (94.4 kWh net) kapasiteli bataryalar versiyona göre 750 km'ye kadar menzil sunarken 270 kW DC şarja izin veriyor. İlerleyen zamanlarda 83 kWh kapasiteli bataryalar da yeni motorlarla birlikte aileye katılacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder