BMW'nin ülkemize resmi olarak ithal etmediği modellerden olduğundan etrafta sıklıkla göremediğimiz X7'si makyajlandı bile. Tanıtımı ardından dört yıl geçen araç hem dışarıda hem de iç mekanda çok farklı bir duruşa kavuşmuş.
X7'nin makyajla birlikte kazandığı en büyük yenilik çift parçalı LED farları olmuş. Farlarla birlikte yenilenen ön tampon tasarımı da M versiyonlarda daha sportif. Yeni gövde renkleri ve çapları 23 inçe kadar büyüyen jantlar sunulurken anten de artık daha küçük. İlk bakışta aynı görünseler de stoplar hem incelmiş, hem karartılmış hem de iç kısımlarına üçgen desenler eklenmiş.
BMW'nin ilk olarak iX'te kullandığu tek parça dijital gösterge ve dokunmatik ekran ikilisi X7'ye de gelmiş. Havalandırma ızgaraları incelirken orta konsolda düğme sayısı azaltılmış. Vites kolu da tarihe karışan otomobilin ön yolcu koltuğu karşısına gelen bölümünde ışıklandırmalı süslemeler kullanılmış.
Motor seçenekleri azalan X7'nin bütün üniteleri 48 Volt hafif hibrit yardımcıya, dört tekerlekten çekiş sistemine ve 8 ileri vitesli otomatik şanzımana sahip. Sıralı 6 silindirli, 3 litre hacimli benzinli motor 380 beygir güç, 540 Nm tork üretebilirken aynı hacimli Diesel ünite 352 beygir güç, 720 Nm tork üretebiliyor. İsmi M50i'den M60'i'ye evrilse de çift turbo beslemeye sahip, 4.4 litre hacimli V8 motorunun performansı değişmeyen seçenekse 530 beygir güç, 750 Nm tork üretebiliyor.
tasarımda gittiğin yol, yol değil bmw...
YanıtlaSil