29 Nisan 2021 Perşembe

Honda Civic


Honda'nın efsanesi Civic yenilendi. 11. nesil örneklerin ilk olarak sedan gövde seçeneklerini tanıtan Japon üretici bu tanıtımı A.B.D. odaklı yaptığından iki adet benzinli motor seçeneğiyle karşımıza çıktı. Aracın prototip hali 2020 yılında tanıtılmıştı.

Tasarımı çok daha sadeleşen yeni nesilde ince uzun LED farlar, yine LED teknolojisi kullanan sis farları, ince ön panjur ve geniş tampon hava girişi dikkat çekiyor. Küçültülmüş bir Accord gibi görünen yan bölümde cam altlarına sabitlenen aynalar ve çapları 18 inçe kadar çıkan jantlar görülebiliyor.

Arka tarafta yer alan ilginç biçimli kelebek camları büyük olduğundan görüş açılarını iyileştiren otomobilde yüzgeç anten, yatık yerleşimli arka cam ve kısa tutulmuş bagaj kapağı kullanılmış. Büyük stoplar bagaja kadar taşarken sportif donanım paketlerinde kromajlı egzoz çıkışı yer alıyor.

İç mekanda da çok daha sade bir duruş sunan Civic'te köşeli göbeğe sahip direksiyon simidi, dijital gösterge paneli, orta konsolun tepesine alınan dokunmatik ekran, yüksek ve geniş vites konsoluyla ilginç biçimde gizlenmiş havalandırma ızgaraları görülebiliyor.

A.B.D.'de giriş modellerinde 2 litre hacimli, atmosferik emişli bir motor sunacak olan Civic, 160 beygir güç, 188 Nm tork sunabiliyor. 1.5 litre hacimli, turbo beslemeli motorsa 182 beygir güç, 240 Nm tork üretebilmekte. Her iki modelde de sürekli değişken oranlı otomatik şanzımen (CVT) kullanılmış.

2 yorum:

  1. çağ dışı motorlar honda'yı; çakma tablet görünümlü multi-medya ekranları markaları bitirecek..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten şaka gibi bir tasarım. Dışta sadelik dedikleri şey aslında 90 ların sonu. İçeride ise çakma tablet ve çağ dışı düğmeler tuşlar vs.. Eski nesil, yeni nesilden daha yeni duruyor :)

    YanıtlaSil