6 Nisan 2014 Pazar

Citroën c-Quatre VTS


Citroën'in Çin pazarına özel modellerinden c-Quatre sportif görünümlü bir versiyona kavuştu. Avrupa'da olduğu gibi VTS ekiyle tanınacak olan otomobil çok daha iddialı görünüyor olsa da kaput altında bir yenilik bulunmuyor.

Daha sportif görünen ön tamponunda ek hava girişleri ve LED aydınlatmalar dikkat çekerken ön panjur altına kırmızı bir şerit çekilmiş. Kaputun yanlarında da havalandırma çıkışı gibi görünen parçalar ekleyen Citroën jantlarıysa değiştirmemiş.


Yan etekleri çok daha büyük olan c-Quatre VTS'in kapılarına da kırmızı grafikler ve "Sport" logoları eklenmiş. Arka bölümünde büyük bir spoiler, difüzör görünümlü eklentiler ve dört çıkışlı egzoz sistemi göze çarparken iç mekanda VTS logolu paspaslar ve kapı eşik kaplamaları bulunuyor.

Kaputun altında bir sürpiz sunmayan Fransız üretici 2 litre hacimli benzinli üniteden 147 beygir güç alıyor.

8 yorum:

  1. citroen tasarım detayı konusunda avrupa'daki modellerde gösterdiği özeni sergilememiş. modifiye garajıdan çıkmış gibi görünüyor, çinli bunu görmez diye mi düşünüyorlar acaba?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Tersine, adamlar bu tip şeyleri beğendiği için bu halde araç.

      Sil
    2. fransız, italyan, ingiliz tarzları arasında dolaşırken cidden estetik anlayışımız gelişti, c-quatre vts resmen kaba ve çirkin sayılır.

      Sil
  2. Tam da Löeb'in wtcc'ye girmesi üzerine seri yapmışlar diyecektim Çin'e özel seri çıktı :) Benzetme trendine uymak istemiyorum fakat o panjurdaki kırmızı şerit, o malum aracın farlarından çıkarılıp sis farlarının altına koyulmuş gibi duran ledler...Gerçi bizim taksicilerin zevklerine hafiften benziyor :)

    Sorulara geçeyim: 1- Aracın isminin c-elysee'den farklı olmasının sebebi Çin'e özel long versiyon olması mı? 2- Birde Rusya ve Çin için üretilen C4 L vardı, onun Türkiye'ye geme ihtimali var mı?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu araç bir önceki C4 sedan üzerine yapılmış makyajdan ibaretmiş :( arada google'dan c-elysee'nin Çin versiyonlarını gördüm daha vahim (ZX hatchbag)

      Sil
    2. Evet, ilk nesil C4 temelli bu araç. A ve C sütunlarının yuvarlaklığından belli ediyor dikkatli bakıldığında. Bence C4 L gibi bir araç Türkiye'de tercih edilebilir fakat önce bir Diesel motora sahip olmalı.

      Sil
  3. 2 litre hacimli benzinli üniteden 147 beygir güç alıyor...Yahu motor yıllar öncesi unutulan stoklardan mı çıktı,beygirlerle görüntü tezat...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çin'de de bizde olduğu gibi eski nesil araçların yeni versiyonlarının üretilmesiyle fiyatları düşürmek gibi bir istek var. Ben ehliyetimi Tofaş Şahin direksiyonunda almıştım ki Avrupa'nın bu araçları tedavülden kaldırması ondan 15 yıl önceye denk geliyor neredeyse.

      Sil