14 Ocak 2014 Salı
Kia GT4 Stinger
2014 Detroit otomobil fuarında bir bomba da Kia standında patladı. Güney Kore merkezli üretici önden motor ve arkadan itiş ikilisini birleştirdiği küçük coupé konseptini bu organizasyonda sergiledi.
4.310 mm boya, 1.890 mm genişliğe ve 1.250 mm yüksekliğe sahip olan otomobilin aks mesafesi 2.619 mm olarak açıklanıyor. 20 inç çaplı jantlarla donatılan konseptin farları, ön çamurlukların önüne dik bir şekilde yerleştirilirken büyük ön panjurun etrafı da aydınlatılmış. Delikli bir A sütunu tasarımına sahip olan aracın geniş çamurlukları güçlü bir görünüm sunuyor.
Genel hatlarıyla sade bir duruşa sahip olan hatchback arka kısımda büyük bir cam kapağa sahip. LED stoplar arasında otomobilin model ismi hologram olarak görülebilirken yuvarlak hatlı arka tamponun köşelerinde büyük egzoz çıkışları görülebiliyor. Konseptin splitter, yan etekler ve difüzörden oluşan aerodinamik kitiyse karbon fiberden üretilmiş.
2+2 oturma düzenine sahip GT4 Stinger'ın sabit kafalıklı ön koltukları yüksek yan destekleriyle dikkat çekerken şeffaf gösterge paneli, metal pedal seti, ışıklandırmalı havalandırma ızgaraları ve alt kısmı düzleştirilmiş direksiyon simidi sportif duruşu güçlendiriyor.
Kaput altında da etkileyici bir ünite barındıran konseptin motoru 2 litre hacimli, turbo beslemeye sahip benzinli bir makine. 315 beygir güç üreten motor gücünü 6 ileri vitesli bir manuel şanzımanla arka aksa aktarıyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
dostum kia demişsin ama bu ecoracer
YanıtlaSilsabahtan beri nereden tanıdık geliyor diye düşünüyordum :) boşver RWD olsun taklit olsun ucuz olsun bizim olsun...
SilVolvo concept coupe'a da çok benziyor.
YanıtlaSilo değil de kia bunu üretirse şirokko'yu cidden öper
YanıtlaSilkia nin gercekten boyle bir kucuk coupe rwd seri uretim hedefi var mi? yoksa daha ziyade pro ceed in gelecegini mi goruyoruz?
YanıtlaSilDediklerine göre varmış. Toyota ve Subaru ikilisinin GT86'yı inatla güçlendirmemeleri de bu aracın seri üretim versiyonuna yarar.
Sil