3 Eylül 2015 Perşembe
Citroën C4 Sedan
Fransız üretici Citroën'in Çin pazarına verdiği önem her geçen gün kendisini gösteriyor. Bu ülkeye özel üretilen sedan modellerine bir yenisini ekleyen firma bu aracın ürün geliştirme çalışmalarını ve üretimini Çin'de yapacak.
Üreticinin Avrupa'da kullandığı dikkat çekici tasarım detaylarını barındırmayan C4 Sedan ağırbaşlı duruşuyla Volkswagen modellerini hatırlatıyor. Ön bölümde dairesel sis farlarıyla dik yerleşime sahip LED gündüz aydınlatmaları dikkat çekerken arkada da LED stoplar ve bir spoiler gibi görünen bagaj kapağı gözlerden kaçmıyor.
İç mekanı da gözterişten uzak olan otomobilin standart donanımına orta konsolda görülen dokunmatik ekran eklenirken üç kollu direksiyon simidi, kısa tutulan el freni kolu, metal görünümlü süslemelere sahip havalandırma çıkışları ve gösterge paneli farklı bir duruş sergilemiş.
Teknik verileri henüz açıklanmayan otomobilin kaputu altında turbo beslemeye sahip 1.2 litre hacimli benzinli motorun kullanılacağı açıklandı. 3 silindirli ünite 130 beygir güç üretebiliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
fiyat rica ediyorum
YanıtlaSilHoş geldin abi nerelerdeydin epeydir ortalarda yoktun . Sen yokken bilmem kaç sene sonra çıkacak konsept otolar öksüz kaldı kimse fiyatlarını sormadı
SilGElmiş yine tipini sevktiğim
SilHahahaha
Silkardeşim aynı sınıf bazı gelmesi muhtemel araçlar için fiyat istesen alıyacağım seni ama her model için fiyat istemen ciddiyetten uzak olduğunun kanıtı bence
Silkapak rica ediyorum
Silcevap yazmayın o kendi kendini uzaklaştırıyor bir süre sonra
Silgrand c elysee berbat ötesi kusacam (c elysee kullanıcısıyım)
YanıtlaSilgrand c elysee nedir yav koptum :D Allah sabır versin kardeş c elysee kulanıcısıysan bizim şirket arabaları arasında en kötüsü diyebilirim 301 var ikizi o da aynı symbol iyidir
SilYalnız değilmişim rahatladım . Tamam sıfır aldık başka seçenek yoktu 2013de aldım 1.2 benzili manuel en boşuydu 34bin e aldım bence iyide ettim ama hiç bir yerde savunmuyorum şöyle böyle diye 0 km şahindir benim gözümde NET.
Silben parasını hak ettiğini söylerim arkadaş bagajım geniş diz mesafem fazla arka tarafa binen insanlar off puff demez bana ncapten 3 yıldzı almış bana ne kardeşim ben arabanın durumunu biliyorum yavaş gidiyorum zaten başka ne yapayım sanki ncapten 5 yıldız almış 10 yaşında ki araba 0 km. halinde dirilikte mi ???
Silöyle araçlar biliyorum ki 10 yaşında ncapten aldığı 5 yıldızınanca 2si kalmıştır öyle böyle ölü değil yani :D
SilPeugeot 301 ve Symbol kullanmis birisi olarak, 301'in yaninda Symbol gercekten eşek kaliyor. Hayir 301 de iyi bi arac degil ama Symbol ne ya birader daha kotusu albeaydi 301 ya da c-elysee symbolun yaninda s serisi kalir.
YanıtlaSilKardeşim yanlışın var ncapten 3 yıldız almış bir 301-elysee den bahsediyorsan aynı testden 5 yıldızla çıkan symbol bence daha iyidir ha binmedim ama ben şahsen cam açma düğmelerine her gün sövüyorum kullanırken afedersiniz.
SilAdam bir torpido koymuş tabut gibi ucu bucağı yok zaten plastik heryeri bir şey koyuyorum en dibe gidiyor gece aydınlatması yok zaten hiç bir şey bulamıyorsun ordan . Ben dolmuşcular gibi her yerini havluyla kapladım saklama yerlerinin zaten az yer var onlarıda değerlendirmek gerekiyor
Sil301 diye 320d ye binmiş galiba arkadaş
Silkardeşim hem aydınlatması olmasa hemde dar olsa iyi mi olurdu lütfen aracı aşağılamaktan vazgeçin ailemizle biniyoruz şurda
SilAdam 301 le symbolu karsilartirmis, kaldi ki 301 de iyi degil demis neyin kafasindasiniz birader. Ben de iki araci kullandim, symbolun esek olduguna katiliyorum. 301 symbolden daha iyi bir arac. Symbol la bu kendinize gelin, modern toros.
SilBiri de 301 euro ncap ten 3 yildiz almis diyor, sanirsin symbol euro ncap ten yildizlari toplamis :)) kardes symbol euro ncap te yok. :)) dacia adiyla varsa bilmem :)) Bana kalirsa da peugeot daha iyi bir arac.
SilSymbol modern toros de geç nasılsa 301 ve elysee eskiden üretilmiyordu ya. saf mısınız kardeşim symbole çok iyi güzel diyen yok bu 1. ncapten 5 yıldız almıştır bu 2 . Symbol 1milyon km yaptık aile arabası bu diye reklam yapmıyor buda 3 .
Sil301 satışları + c-elfkghsee satışlar + 300 = symbol satışları şirketler kararını vermiş aileler arada kaynıyor resmen
SilCitroen C-Elysee = 6.395 Peugeot 301 = 6.934 Hyundai Accent Blue = 6.639 Renault Symbol = 13.103 (odd ocak-temmuz 2015 toplam verileri )
Silbana kalırsa peugeot daha iyi bir araç diyor kardeş 301 ve elysee 3. dünya ülkelerinden başka bir yerde satılmıyor ne pejonun nede citroenin avrupa sitelerinde ürün gamlarında göremezsin
SilIki arac da ucuncu dunya ulkeleri icin yapilmis, iki arac da guvensiz iki arac da kotu. Ama ikisinin arasinda secim yapilacaksa 301 bence de daha iyi nokta.
Sil2 yila yakin suredir avrupaya gidip geliyorum bir tane symbol denk gelmedi. Birileri sanirim symbolun avrupada satildigini saniyor. Yetmiyor guvenlik testlerinden 5 yildiz aldigi halusinasyonunu goruyor. Modern toros olmasa turkiyedeki orta olcekli ve kucuk sirketlerin bir numarali essegi olmazdi.
SilYahu kardeşim elize kulanıcısı değilseniz konuşmayın bir zahmet yada 301 . adam arkaya tutacak koymuş öne koymamış sürücü ve ön yolcu güneşliğini kesik yapmış çalabileceği herşeyden çalmış kullanıcıya hakaret ediyor hala ne üstün olması en fazla sembolde bok gibidir bu yani burnuna kadar boka batmış bir araç için şundan iyidir bundan iyidir demek marka fanboyluğu bunu yazanların kesin pejo yada citroeni var ucu dokunuyo diye yazıyorlar "NOKTA"yımş bida puhuhahahah
Sil301 ve elize denk geldi galiba kamyoncu kardeş macaristan yada bulgaristana gidip gelirken. şirketlerin eşşeğiymiş sanki 301i valiler makam arabası olarak kullanıyor evimin aşasındaki boya şirketinin confor paket beyaz herşeyi benimle aynı elizesini karıştırıyorum her gün benim gibi bir kaç şanssız hariç kim alsın bu elizeyi allahtan benim kapı kolları beyaz kaplıda ondan zorlamıyorum adamların kapısını
SilTartışmaya yeni giren biri olarak Symbol hayatımda bindiğim en rahatsız ve kazma araçtır diyebilirim. En son kasada durum değişmemişse tabi.
Siltartışmaya yeni giren biri olarak 301 hayatımda bindiğim en rahatsız ve kazma araçtır diyebilirim . En son kasada ?!.. pardon yanlış oldu kendisi zaten aa bizim hiç kazma aracımız yok hemen yapalım denilerek üretilmiş ve 2013de piyasaya sürülmüş bir araçtı değil mi beyler symbol de kazmadır 301 de neyin kafasını yaşıyorsunuz yahu accent bi nebze iyidir ama bu sınıfın durumu ortada
Silcam açma kapama düğmeleri çok kötü konumlandırılmış gerçekten o ne öyle ortaya koymuşlar saçma sapan rapid yada toledo bu sınıfta tercih edilebilecek araclar ama fiyat konusu var işte
Silsembolün bagajı ne durumda bilmem ama elizeye dünyalar sığıyor sırf o yüzden bile tercih sebebi bence
SilDelinin biri kuyuya bi symbol atmis, kirk akilli cikaramamis. Ben sana euro ncap ten 5 yildiz verdim bro takilma bu pejoculara :)
Silkimse ne elizeye ne de sembolü savuna biliyor çünkü kim tutsa elinde kalacak araçlar adam s class kalır demiş e yuh yani binmesek yedirecek mübarek elize hiç bir motorlu taşıtın yanında s class kalmaz hemşerim
SilAvrupa'da Symbol denk gelmemesinin nedeni aracın Dacia Logan Sedan olarak satılması olabilir. Ben Belçika'da kiralamıştım örneğin.
SilBu arada onur senin düşüncelerini alabilirmiyim elysee hakında
YanıtlaSilBagaj ve iç mekan genişliği veya donanım gibi şeyler aranıyorsa Symbol'den iyi fakat yüksek sürat stabilitesi daha iyi Renault'nun. Clio'nun sedan versiyonu olduğu yıllarda rezildi dengesi ama Dacia'dan devşirilince çok daha başarılı oldu.
Sil140 yapıyorsun en fazla 1.2 motor elysee ile tekerler çıkacak gibi oluyo 1 kere denedim bir daha töbeler olsun 90ı geçmiyecen ibrede 220 yazıyor benim araç 220 ile 10 km gitse parçalanır heralde
Sil140 iyi cesaret ölüme meydan okumuşsun şaka bi tarafa gerçektende 90 hem en güvenli hemde en ekonomik hız bu araç için cruise kontrole al uzun yolda kafan rahat etsin
Silşaka bir tarafa mı ? bencece gerçeğin ta kendisi . elisee ile o hızlar en ufak kazada Allah korusun ...
SilÖnden Golf 6 olmuş.
YanıtlaSilhay ağzını öpeyim dedirten tespit arkadaş iki saatir bu bir şeye benzemiş diyorum yok çıkaramadım şimdi daha dikkatli baktım hali hazırda satılan pololarada benziyor farlar
Sil