2 Eylül 2013 Pazartesi
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo'nun dikkat çekici hatlara sahip hatchback modellerinden Giulietta makyajlandı. Dikkatli gözlerin fark edebileceği değişikliklerin yanında aracın uyandırdığı kalite hissi üzerinde de çalışılmış.
Ön panjuru hafifçe rötuşlayan Alfa sis farlarına da kromajlı çerçeveler ekleyerek gövde üzerindeki makyajı tamamlamış. Bu yeniliklerle birlikte üç farklı gövde rengi ve yeni tasarım jantlara da sahip olan aracın görünümünde büyük yenilikler yok.
İç mekanda da büyük değişiklikler bulunmayan Giulietta'nın orta konsolunda dokunmatik Uconnect ekranı dikkat çekerken yeni tasarım direksiyon simidi de gözden kaçmıyor. Yeni döşeme seçenekleri sunmaya başlayan firma malzeme kalitesini de artırdığını belirtiyor.
Türkiye'yi çok ilgilendirmiyor olsa da araçta bir de yeni turbo Diesel motor kullanılmaya başlanmış. 2 litre hacimli ünite 150 beygir güç, 380 Nm tork üretebiliyor.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Onur Bey, Kalite olarak ele aldığımızda Alfa Romeo Fiat' dan daha iyi gibi fakat fiyat açısından bu araca 60.000 Tl nin üzerinde bit fiyat fazla olmaz mı ? Hele ki 1.6 JTD olan 67.000 tl ise ?
YanıtlaSilFiyatın fazlalığı önceliklere göre değişim gösterebilir. Alfa Romeo gibi bir markayı, hele de ülkeye gelen versiyonunun gücü yerlerde sürünürken Diesel motorla almak bence hiç mantıklı değil. Hele de uygun fiyata gayet performanslı benzinli versiyonları bulunurken.
SilDiesel isteniyorsa aynı aileden Bravo'ya yönelmek hem 120 beygir güce sahip olması açısından hem de fiyat olarak çok daha mantıklı.
Cok teşekkür ederim cevabiniza.
SilRica ederim.
Sildizel alınacaksa aynı aileden lancia delta da alternatifler arasında diye düşünüyorum.boyutları sınıfına göre fazla büyük olsa da o da 120bg/300nm'lik motoru kullanıyor.biraz daha iri bir araç olduğundan ağırlığından dolayı biraz fazla yakabilir bravo'ya göre ama kalitesiyle alması en mantıklı araçlardan biri bence
SilMantıklı düşünüldüğünde alınabilir gerçekten de. Fiyatlarında 10.000 TL'ye yakın indirim var şu sıralar. 61.000 TL civarına yarı otomatik şanzımanla bile alınabiliyor. Kalite konusundaysa Alfa'dan çok farklı olduğunu söyleyemem Lancia'nın.
Silyok ya giulietta'nın plastik aksamı ilk çıkan hyundai i20'den farksızdı neredeyse haksızlık etmeyelim şimdi :)
SilOnur Bey, makyajlanmış modeller ülkemize ne zaman giriş yapacak ve fiyatlandırması ne olur bilginiz var mıdır?
YanıtlaSilBilgim yok ama tahminen yeni yılda gelecek ve eskisinden yaklaşık %5 daha pahalı olacak.
Silçok teşekkürler cevabınız için
SilRica ederim.
SilAracı test etmedim sadece showroomda incelediğim kadarıyla ve kağıt üstündeki verilere dayanarak yorum yaparsak ; öncelikle aracın ne icinde ne dısında çizgilerde bir bütünlük göremedim.direksiyon ayrı bir yerde,göstergeler sonradan monte edilmiş gibi duruyor,havalandırma ızgaraları alt konsol kısmı da tuhaf duruyor.Koltuklar sportif vücudu sarıyor .farlarin üst kısmındaki çizgi formu farın genel hattını bozmuş.aracin arka kısmı ve bagaj tarafı preslenmis gibi küt bir görüntü veriyor.aracın otomatik olması performansı düşürmüş olacak ki bu agirlikta 0-100 km 12 sn. Olmuş bu güce gore kötü bir deger.ara hızlanma degerleri zaten test edilmemiş muhtemelen o degerlerde performanslı değildir.Saygilar...
YanıtlaSilTasarım konusunda renkler ve zevkler diyeceğim. Otomatik şanzımanlı modelin 0-100 km/s hızlanmasıysa 7.7 saniye.
Silekranın üst kısımdan orta konsolun ortasına alınması sence de demode bir tasarıma dönüş değil mi? bu tasarım öğesi artık 90'larda kaldı ve fiat modellerinde görülen bir detay, artık premiumların hepsinde konsol üstü ama kapaklı, ama sabit ekranlar var iken bu olmamış.
YanıtlaSilBu tasarım detayı geri dönüyor gibi. Toyota ve Seat modellerinde kullanılmaya başlandı aynı yerleşim.
Sil