3 Eylül 2013 Salı

Bentley Continental GT V8 S


Bentley'de model aileleri karmaşıklaşıyor. 2011 yılında Continental GT ailesine bir v8 motor ekleyen üretici şimdi de bu motorun daha güçlü versiyonunu tanıttı.

Görünümünde çok az değişiklik olan otomobilde hafifçe rötuşlanan tamponlar, siyah renkli yan aynalar, V8 S logoları, farklı tasarııma sahip 20 inç çaplı jantlar ve egzoz çıkışları dikkat çekiyor.


10 mm alçaltılan V8 S'in süspansiyon sistemi sertleştirilirken elektronik yardımcılar da yeniden programlanmış. Otomobilin çift turbo beslemeye sahip 4 litre hacimli motoru 528 beygir güç, 680 Nm tork üretebiliyor.

Dört tekerlekten çekiş sistemi ve 8 ileri vitesli otomatik şanzımanı standart donanımda sunan Bentley, Coupé modelin 0'dan 100 km/s sürate hızlanmasını 4.5, Convertible versiyonunkisini de 4.7 saniye olarak açıklarken maksimum süratler sırasıyla 309 ve 308 km/s.

3 yorum:

  1. vay arkadaş motorun zorlanmamış hali bile 2200 kiloluk aracı 310 km/s'ye çıkarıyo.aynı motorun daha da zorlanmış versiyonunu kullanan ve 200 kilo daha hafif olan rs6'nın sınırlandırıcısını tamamen kaldırsalar ferrari laferrariyle falan kapışcak heralde hayvanat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşey saf motor gücü olsaydı drag yarışlarındaki araçlar f1 araçlarını geçerdi. ikincisi atmosferik motorlu araçla çift turbo beslemeli motoru karşı karşıya koyduğumuzda yine kimin birinci olduunu görüyoruz

      Sil
  2. ben son hızı kastetmiştim.yoksa nürburgring gibi bir piste çıksalar elbette ferrarinin aynı zaman aralığında çıkan modelleri m5,rs6 tarzı araçların çok çok önünde olur bunun farkındayım.atmosferik ve turbo beslemeli motorları da aynı kefeye koyduğum yok.sadece rs6'nın tarzındaki araçların düşünülenden çok daha hızlı olabileceğini kastettim.sesli düşündüm bi anlamda.özür dilerim.evet.

    YanıtlaSil