10 Şubat 2011 Perşembe

Hyundai Genesis


Hyundai'nin büyük sedan modellerinden Genesis makyajlandı. Yeni bir motor seçeneği de eklenen serinin artık daha tutumlu olduğu da belirtildi.

Genel hatlarında bir değişiklik olmayan aracın farlarına son yılların modası LED'ler eklenirken ön panjur ve tamponda ufak tefek değişiklikler yapılmış. Stoplarında da LED kullanılan aracın 17 inç çaplı jantları yeniden tasarlanırken yan etekler biraz daha agresif hale getirilmiş. Dörtgen egzoz çıkışlarına sahip olan Genesis'in arka tamponu da yeniden şekillendirilmiş.


İç mekanında tasarım değişikliğinden çok donanım zenginliğine önem veren Hyundai, orta konsolda bulunan düğme sayısını daha da azaltmış. Deri kaplanan konsolla birlikte daha elit bir görünüm elde edebilmek için konsol ve kapı içlerinde krom şeritler kullanılmış.

Süspansiyon sistemi daha sportif ve dayanıklı olacak şekilde elden geçirilen Genesis'in bütün modellerinde bulunan ön fren disklerinin çapı artırılmış.

4.6 litre hacimli v8 motorunda büyük bir yenilik bulunmayan aracın yeni tasarlanan 8 ileri vitesli otomatik şanzımanı, 385 beygir gücündeki ünitenin ortalama yakıt tüketimini %6 aşağıya çekmiş. Asıl yenilikse ülkemize de ithal edilen 3.8 litre hacimli motorda yapılmış. %15'lik artışla 333 beygire yükselen maksimum güç ve 396 Nm'ye ulaşan torkla çok daha performanslı bir araç haline gelen v6 Genesis 8 ileri vitesli otomatik şanzıman sayesinde aynı zamanda daha ekonomik.

Aileye yeni eklenen R-Spec isimli modelse Hyundai'nin en güçlü motoruna sahip. 19 inç çaplı jantları sayesinde kolayca tanınabilen aracın 5 litre hacimli v8 motoru 429 beygir güç, 511 Nm tork üretebiliyor.

2 yorum:

  1. hyundai kopya çekmiş yine. arka stopları infiniti m35

    YanıtlaSil
  2. Aracın tamamına kopya diyebiliriz aslında. Önü de bir nesil önceki Mercedes S Serisi modellerini andırıyor.

    YanıtlaSil