2024 yılında en sportif versiyonu HF ile karşımıza çıkan Lancia Ypsilon'un bu versiyonu detaylandırıldı. Bu aracı fazla sportif bulanlar için HF Line isimli donanımı da tanıtan İtlayan üretici daha önce sergilediği ralli aracının da daha düşük güçlü seçeneğini tanıttı.
Köşeli ve agresif duran ön tampon, ön çamurluklar arkasına eklenen HF armalı plaka, 18 inç çaplı jantlar, genişletilen çamurluklar, spoiler ve arka tampon altına eklenen difüzör çıkışlarına sahip olan Ypsilon HF'in kardeşi HF Line'da çamurluklar daralırken jant çapları 17 inçe iniyor.
İç mekanda koyu renkler hakim olsa da HF'in mavi renkli döşeme detayları ve kırmızı dikiş iplikleri şık görünüyor. Metal pedal seti, HF armalı direksiyon simidi ve yüksek yan desteklere sahip ön koltuklar aracın sportif karakterini öne çıkarıyor. HF Line'daysa koltukların yan destekleri alçalıyor.
Kaputu altında 280 beygir güç, 345 Nm tork üretebilen elektrik motoru yer alan Ypsilon HF böylece Peugeot E-208 GTI'ın kardeşi oluyor. 0'dan 100 km/s sürate 5.6 saniyede ulaşabilen aracın maksimum sürati 180 km/s'te sınırlı. Torsen diferansiyel ve önde 355 mm çaplı disklere sahip Alcon frenler de bu araçta sunulmakta.
20 mm alçaltılmış süspansiyon sistemi ve 30 mm artan iz genişliğine sahip HF'i fazla dinamik bulanlar için sunulan HF Line'daysa 48 Volt hafif hibrit yardımcısına sahip 1.2 litre hacimli, 3 silindirli motor kullanılıyor. 6 ileri vitesli, çift kavramalı şanzımanla 0'dan 100 km/s sürate 9.3 saniyede ulaşabilen modelin maksimum sürati 190 km/s.
Geçtiğimiz yıl tanıtılan Ypsilon Rally 4 HF'ye gelen kardeş de HF Racing ismini taşıyor ve sac jantlar, hava çıkışları iptal edilen kaput, ve hava girişi iptal edilen tavan gibi sadeleştirmeler sunuyor. Kaput altındaysa 212 beygir güç üretebilen 1.2 litre hacimli motor yerine 145 beygir güç, 240 Nm tork üretebilen bir seçenek mevcut. Şansızmansa 6 ileri vitesli manuel.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder