29 Ağustos 2019 Perşembe

Subaru Impreza


Subaru'nun 3 yıl önce tanıttığı yeni nesil Impreza Japonya'da makyajlı seçeneklerine kavuştu. Mekanik anlamda büyük değişiklikler sunmayan otomobilin dış görünümü biraz daha sadeleşmiş.


Daha dar bir ön panjura sahip olan otomobilin ön tamponunda yer alan hava girişiyse uzamış. Yenilenen jantlar da farklılıkları noktalamış.

İç mekanda yeni dokunmatik ekran ve ses sistemi kumandalarına kavuşan Impreza'nın havalandırma kumandaları da daha şık bir görünüme kavuşmuş. Yerini elektronik park frenine bırakan el freni ara konsolun yeniden tasarlanmasını sağlarken kol dayanağı da yeni bir şekle kavuşmuş.


Kaputu altında tanıdık ünitelere yer veren Subaru, 1.6 litre hacimli motordan 115 beygir güç, 148 Nm tork alabilirken 2 litre hacimli ünite 154 beygir güç, 196 Nm tork üretiyor.

3 yorum:

  1. Şu motoru hiç üretme. Koyma da boşuna arabaya yük. Zaten taş devri motoru onun yerine Fred Çakmaktaş gibi ayaklarla iteriz biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bütün son teknoloji zımbırtılar var ama kesmiyor bu motorlar. Xv deki vergi sistemimiz sayesinde tam çöp.

      Sil
  2. Ben bu 115 bglik motoru subaru xv de test sürüşünde kullandım ve ilginç biçimde çok cansız gelmedi motor bana. Bir kaç kez zorladım yokuşta gaz kesip tekrar yüklendim vs arabayla baş ediyor gibi geldi. Garip gerçekten her şey kağıt üzerindeki gibi kötü olmayabiliyor bazen demek.

    YanıtlaSil