5 Kasım 2015 Perşembe

Hyundai Tucson


SEMA'da salon sadece Amerikan ve Japon otomobilleriyle dolu değil. Organizasyona iyi hazırlanmış üreticiler arasında Güney Kore merkezliler de bulunuyor. Neredeyse her aracının modifiye edilmiş halini sergileyen Hyundai, SUV modellerinden Tucson üzerinde özellikle durmuş.


Arazi kullanımı için geliştirilen JP Edition Tucson'da bu işe uygun lastikler ve 17 inç çaplı jantlar kullanılırken yenilenen süspansiyon sistemi 38 mm yükseltilmiş. Yan aynalar ve ön panjuru siyaha boyanan otomobilin çiftli egzoz çıkışı da genişletilmiş. Tavana eklenen taşıyıcı üzerinde katlanabilir bir çadır yer alırken hem bu bölümün önünde hem de ön panjurda LED spotlar kullanılmış.


Daha da ağır arazi şartlarıyla başa çıkmak isteyenler için hazırlanan Rockstar Performance Garage Tucson'da 32 inç çaplı lastikler ve 17 inç çaplı jantlar kullanılmış. Ayarlanabilir süspansiyon sistemi 15 cm yükseltilirken kaput atlında yeni hava filtresi, farklı bir egzoz sistemi ve daha büyük bir intercooler kullanılmış. Ön ve arkada ek LED sporlarla donatılan konseptin tampon altlarına da çelik koruma barları eklenmiş.


Daha çok asfalt için geliştirilmiş olan Bisimoto Tucson kuzu postuna bürünmüş bir kurt. Yenilenen süspansiyon sistemi ve frenler yüksek süratte güvenliği artırırken kaput altına yerleştirilen 2.4 litre hacimli motor ciddi bir modifikasyon işlemi sonrasında 700 beygir üzerinde güç üretmeye başlamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder